Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Top 25 - najlepsze auta do 30 tys. zł

3 sty, 18:00

Przed wami 25 wyjątkowo udanych modeli samochodów, które kupicie w cenie do 30 tys. zł. W naszym zestawieniu znalazły się auta z różnych segmentów i lat. Wspólny mianownik? Przede wszystkim – trwałość

Udostępnij
0
Skomentuj
  • Diesel, benzyna, segment A, a może kompaktowy van? Za ok. 30 tys. zł nie brakuje udanych aut
  • W cenie około 30 tys. zł można wybierać spośród aut każdej klasy, od małych miejskich po duże luksusowe limuzyny
  • Współczesne modele są już w dużym stopniu skomplikowane i coraz trudniej się je naprawia, a jednak wciąż udaje się wśród nich znaleźć sporo samochodów godnych polecenia

Zakup używanego samochodu to niemal zawsze spory stres. Począwszy od jego finansowania, przez to, do czego będziemy go używać i jaką powinien mieć wielkość, aż po równie ważne koszty utrzymania i potencjalną awaryjność. Skupiliśmy się na eksploatacji i wybraliśmy 25 trwałych samochodów. Założone widełki cenowe to 20-30 tys. zł.

Sprawdź za darmo numer VIN!

Dlaczego warto sprawdzić historię pojazdu? Samochód po wypadku może stać się poważnym zagrożeniem. Zakup skradzionego auta to ogromne problemy. Poznanie przeszłości kupowane auta pomoże wystrzec się takich zagrożeń.

Ten „Top 25” to nasz subiektywny wybór. Opieraliśmy się na informacjach od mechaników, użytkowników używanych samochodów oraz – oczywiście – na własnej wiedzy. Zdajemy sobie sprawę, że te 25 modeli nie wyczerpuje listy aut trwałych, godnych uwagi, ale jeśli uwzględnić ich spore zróżnicowanie, to liczymy na to, że każdy znajdzie coś dla siebie. Dlatego podczas naszych poszukiwań nie ograniczaliśmy się wielkością samochodu i w rankingu umieściliśmy koło siebie tak zróżnicowane propozycje.

Uważajcie, bo prezentowane modele są w większości przypadków popularne i co za tym idzie – wielu nieuczciwych handlarzy kombinuje podczas próby ich sprzedaży. Sporo oferowanych do sprzedaży aut ma więc nie tylko cofnięte liczniki, ale i powypadkową przeszłość. To potencjalne skarbonki bez dna, które narażą was zarówno na wydatki, jak i niepotrzebny stres!

Poleć
Udostępnij
0
Tagi: Co warto kupić | Honda | Honda Jazz | Citroen | Citroen C5 | Skoda Octavia | Ford | Ford S-Max | Honda Civic | Ford Fiesta | Renault Laguna | Subaru Impreza | Subaru | Renault | Toyota | Toyota RAV4 | Lexus | Lexus LS | Opel | Opel Zafira | Citroen C3 | Mazda | Mazda 3 | Ford Mondeo | Volvo S80 | Dacia | Dacia Duster | Honda CR-V | Renault Megane | Skoda Citigo | Renault Clio | Audi | Audi A6 | Renault Scenic | Peugeot | Peugeot 508 | Toyota Auris | Skoda

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 2/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. nowe elektryczne Mercedesy; wszystkie SUV-y na polskim rynku - poradnik kupującego; porównanie dużych kombi marek premium; test Skody Karoq; Citroen Grand C4 Picasso - podsumowanie testu długodystansowego; smartfon jako narzędzie do kontrolowania auta; wideorejestratory policyjne; polecane silniki Peugeota; używany Nissan Qashqai II.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (76)

No photo
No photo ~as Użytkownik anonimowy
~as :
No photo ~as Użytkownik anonimowy
audi a6 c6 2009 rok 270 tys. 2,7 wymieniłem: reflektory przód 2szt( spalone ledy ) reflektory tył 3 szt (spalone ledy), skrzynia mulittronic przy 220 tys., przepustnice ( są z plastiku), filtr cząstek stałych (w zasadzie to eksploatajca). Samochod nabyłem w 2011 z udokumentowanym przebiegiem niecale 100 tys za 120 tys zł u dealera. Wiec poza eksplatacją wydałem okolo 36 tys. nadmieniam ze skrzynie kupilem uzywaną z samochodu testowego za 10 tys (co prawda z gwarancja) bo nowa kosztowalaby ponad 20 tys. Zaraz czeka mnie wymiana łańcucha rozrządu okolo 8 tys.Duzy przegla tego auta w AUDI z wymiana oleju w skrzyni kosztuje 8 tys. jesli zastanawiasz sie nad zakupem to manual benzyna.
8 sty 09:11 | ocena: 89%
Liczba głosów:9
89%
11%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~!polecam S40/V50 Użytkownik anonimowy
~!polecam S40/V50 :
No photo ~!polecam S40/V50 Użytkownik anonimowy
Proponuję zainteresować się Volvo S40 / V 50, ma zalety Forda Focusa (tanie w eksploatacji i bardzo trwałe zawieszenie, dobre silniki, bardzo stabilna elektronika), ale nie ma jego wad (nietrwałe i tandetne wnętrze, o czym zresztą wielu z Was pisze).
I żadnych "dieselków" !!! Nie próbuj być chytry i "oszczędny", stracisz czas i kasę w warsztacie !!!
Mam 1.8 benzyna, przejechane 225 tys. km. Kupiłem z przebiegiem 147. tys. W ciągu ostatnich pięciu lat wymieniłem termostat za 79 zł !
Jeżeli uważasz, że benzyna "za dużo pali", to daj sobie spokój z utrzymaniem samochodu w ogóle.
Nie można zjeść ciastka i mieć ciastko.
8 sty 08:45 | ocena: 86%
Liczba głosów:7
86%
14%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Logik25 Użytkownik anonimowy
~Logik25 :
No photo ~Logik25 Użytkownik anonimowy
Ford Galaxy - lata produkcji 2006-14 ???? A dalej FORD-SMAX????? To o który chodzi???
Ford S-Max nie jest może mistrzem bezawaryjności, ale dzięki popularności i temu, że powstał na płycie podłogowej Mondeo (duża współzamienność dość tanich części), koszty utrzymania nie są wysokie. Do tego to jeden z najlepiej prowadzących się vanów. Z polecanym i popularnym na rynku francuskim dieslem 2.0 TDCi (zazwyczaj 140-konnym) nie ma problemów, więc auta z niewielkim przebiegiem można kupować niemal w ciemno. S-Max oferuje przestronne wnętrze, a na rynku da się znaleźć 7-osobowe wersje. Wśród awarii wymienia się luzy w podwoziu oraz problemy z elektrycznym wspomaganiem kierownicy, ale koszty napraw są akceptowalne.
7 sty 16:10 | ocena: 82%
Liczba głosów:11
82%
18%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Driver Użytkownik anonimowy
~Driver :
No photo ~Driver Użytkownik anonimowy
Jakiś czas temu kupowałem 2 samochody jeden co mi się podobał ale wszyscy odrazdzali drugi ten co go mechanicy polecali czyli omege c 2.2dti i passata b5fl 1.9 tdi 130 km. Omega zrobiła 100k km i po za zawieszeniem nie wiele się w niej dzieje choć jak na tak stare auta i przebieg i pokonywanie ilości km jakie robie jeździ a passat zrobił 20 km w tym samy czasie i od pół roku stoi na warsztacie bo nie wiadomo co mu dolega. W dodatku żaden nie był rozbity ale omega przerdzewiala w podłodze a passat na dachu. Podobno ople rdzewieja a vw nie tyle ze mokry dywanik pod nogami nie przeszkadza tak bardzo jak kapanie deszczu na twarz. Generalnie to wolę już nawet renault w wydaniu daci niż niemieckie vw. No i apropo ze kupiłem zajezdżony szmelc 350 k km to jest tak dużo jak 15 letni diesel bo tyle ma wg komputera w vw na zegara oczywiście tyle co każdy. Ale mój ojciec kupil ostatnio nowego vw jak narazie nie ujezdzil 2 mc bez powrotu do warsztatu ma go od niecałe go roku i przejechane 30 k km.
7 sty 13:57 | ocena: 70%
Liczba głosów:23
70%
30%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~antygrip Użytkownik anonimowy
~antygrip :
No photo ~antygrip Użytkownik anonimowy
Po przesiadce z WAGa do Toyoty mogę tylko potwierdzić obiegowe opinie, że niemieckie dobre były kiedyś, a benzynowe Toyoty trzymają formę. Odnośnie francuskich się nie wypowiem, ale koledzy jeżdżą i są zadowoleni, więc akurat w obiegowe opinie o ich awaryjności nie wierzę. Szerokości wszystkim użytkownikom w nowym roku!!!!!
4 sty 16:19 | ocena: 89%
Liczba głosów:45
89%
11%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~qwaz Użytkownik anonimowy
~qwaz :
No photo ~qwaz Użytkownik anonimowy
Za 30tys. To już się akurat kupi nowiutką Dacię Sandero w wersji podstawowej bez klimy. Warto pomyśleć może bo czy warto zamartwiać się czy audi kupione za ciężkie 30tys. ma oryginalny przebieg albo czy nie postłuczkowe??? Nikt dobrych aut nie sprzedaje no chyba że za te 30 kupujemy auto którego historię sami znamy i właściciela też.
Używane max do 20tys. dalej to już lepiej o nowym pomyśleć. Dacia mała i słaba ale zawiezie i nowa będzie. Sami sobie odpowiedzcie ile czasu spędzacie w samochodach i jak często jest wam klima skóra i kombi wielkie potrzebne jak co dzień nie czarujmy się - tylko do pracy i do domu a jak dobrze pójdzie 1 raz na wakacje.....
7 sty 22:18 | ocena: 50%
Liczba głosów:12
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~honda Użytkownik anonimowy
~honda :
No photo ~honda Użytkownik anonimowy
a gdzie accord VII gen. jest właśnie w cenie do 30 000zł (nie tak jak crv gdzie poniżej 30 000 można tylko szrota kupić), może będzie starszy ale bije na głowę niezawodnością i prowadzeniem wszystkie te auta.
4 sty 19:29 | ocena: 84%
Liczba głosów:37
84%
16%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Lech Użytkownik anonimowy
~Lech :
No photo ~Lech Użytkownik anonimowy
Brakuje w tym zestawieniu nr.1 to Fiat Croma .Ale wiem dlaczego bo to całkiem inny poziom od tego co tu jest prezentowane.Styl ,wykończenie .materiały no i ta kropka nad i to silnik JTD.
7 sty 14:39 | ocena: 86%
Liczba głosów:7
86%
14%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~look Użytkownik anonimowy
~look
No photo ~look Użytkownik anonimowy
do ~Yeti:
No photo ~Yeti Użytkownik anonimowy
8 sty 05:58 użytkownik ~Yeti napisał
Ta lista jest napisana przez idiote.jak mozna polecac w wiekszosci francuzy jako najmniej awaryjne skoro wszyscy wiedza ze to sie ciagle psuje?? Audi a6 z silnikiem 2.4 ??? To byl najgorszy silnik jaki kiedykolwiek wyszedl z tej firmy.ten artykul wogole z
Dziecko wracaj do szkoły.. Jak kupiłem nowy samochód z salonu to każdy z rodziny sie pytał "ale dlaczego Renault ?" A ja mówiłem, bo nie znalazłem ładniejszego i lepiej wyposażonego samochodu w tych pieniądzach.. Z samochodem nie mam najmniejszego problemu (zero, null) podczas gdy skody i bmki sąsiadów stale są u mechanika.. zdziwiłbyś sie ile w obecnie niemieckich samochodach jest niemieckich części, albo inaczej zdziwiłbyś się ile w obecnie francuskich samochodach jest francuskich części.. silnik mam nissana, osprzęt japoński hitachi, może radio mam francuskie i kawałek karoserii :D
10 sty 14:56 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ppppppp Użytkownik anonimowy
~ppppppp :
No photo ~ppppppp Użytkownik anonimowy
citroen c5 x7 trwalym samochodem dobry zart,zeby nie bylo mialem 3 takie citroeny wszystkie trzy albo byly zepsute albo sie zaraz popsuly.w jedbym popsulo sie zawieszenie,a zaraz potem w trakcie jazdy wylaczyly sie wycieraczki,a w drugim szlag trafil wspomaganie ,bylo tez wiecej usterek ale szkoda strzepic ryj na ich temat.citroen moze i ma te creative technologia ale niestedy ,bardzo duzo zydow w tym psa bo wszystko robia bardzo oszczednie co powoduje awarie.audi a6 trwalym samochodem tez dobry zart ,2,4 benzynowy silnik tez trwaly chyba byl ale w a6 c5 a nie c6.silniki na common railu tez takie dobre nie sa .naped pompy olejowej zostal poprawiony dopiero w polowie 2009 roku.a i tak propo za ten szrot niemiecki trzeba jednak wiecej dac niz 30tys chodzi oczywiscie o te po lifcie.a i na koniec malo co i bym spadl z krzesla jak zobaczylem ze za stare volvo s80 trzeba dac 25 tys.dobre.
7 sty 12:46 | ocena: 58%
Liczba głosów:50
42%
58%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Świat

Audi A6 - lata produkcji 2004-11

Pomimo dużego stopnia zaawansowania technicznego A6 3. generacji zachowało niezłą trwałość. Oczywiście, wiele zależy od wyboru silnika, bo oprócz bardzo udanych np. benzyniaków: 2.4/177 KM, 2.8/190-220 KM, mocarnego V8 4.2/335 i 350 KM, czy też niezłych diesli: 2.0 TDI CR/136-170 KM, 2.7/180 i 190 KM oraz 3.0 TDI/225-240 KM można tu też znaleźć mniej udane jednostki – np. 2.0 TDI PD/136 KM. Wiele zależy od stanu, bo na rynku nie brakuje zajeżdżonych aut.

Dobra wiadomość jest taka, że za blisko 30 tys. zł można już kupić poliftingowe auta, ale i zadbanym wcześniejszym modelem, szczególnie z benzyniakiem 2.4, warto się zainteresować. Uwaga na skrzynie Multitronic.

Top 25 - najlepsze auta do 30 tys. zł (slajd 1 z 25)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego