Samochód pokazano dotychczas na salonie w Detroit w styczniu 2015 roku oraz w Genewie – w marcu 2015.
Do salonów Honda NSX trafi w połowie 2015 roku, ale pierwsi klienci odbiorą swoje superauta dopiero kilka miesięcy później – jesienią 2015 r.
Nowa Honda NSX jest najnowocześniejszym samochodem, jaki zaprojektowała Honda. Napęd – oczywiście hybrydowy. Silnik spalinowy o poj. 3,5 litra współpracuje z trzema silnikami elektrycznymi.
Nadwozie zbudowane jest głównie z aluminium oraz ze stali. Struktura przestrzenna nadwozia pozwoliła na uzyskanie bardzo dużej sztywności konstrukcji, a jednocześnie jak najniższej masy auta.
W bolidach takich jak Honda NSX ważne jest także chłodzenie i przepływ powietrza. W NSX jest 10 wymienników ciepła chłodzonych powietrzem. Chłodzone są: przednie dwa silniki elektryczne, silnik spalinowy V6, tylny silnik elektryczny, 9-biegowa przekładnia automatyczna. Sam silnik spalinowy V6 twin turbo ma 3 chłodnice.
Honda NSX ma znakomitą aerodynamikę oraz zapewnia bardzo duży docisk – bez tzw. aktywnych elementów czyli spoilerów czy skrzydeł.
Zespół napędowy Hondy NSX to też inżynierskie dzieło sztuki. Podstawą jest silnik spalinowy V6, współpracują z nim 3 silniki elektryczne oraz 9-stopniowa skrzynia biegów.
Honda NXS produkowana będzie w USA w Marysville (stan Ohio). Poprzedni model Hondy o tej samej nazwie powstawał w Japonii w latach 1990-2005.