Łączna produkcja światowa koncernu osiągnęła 108 087 pojazdów, co oznacza 6,3procentowy spadek w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Wzrosła natomiast produkcja w japońskich fabrykach koncernu, które opuściło 68 389 pojazdów (wzrost o 16,6procent w ujęciu rocznym).

Całkowita sprzedaż na rynku krajowym osiągnęła wielkość 18 154 pojazdów, co oznacza wzrost o 22,2 procent w porównaniu z październikiem 2005 i zapisuje ten miesiąc jako już osiemnasty z rzędu ciągłego wzrostu sprzedaży. Pojazdy podlegające rejestracji znalazły 5 285 nabywców (89,9 proc. wielkości sprzed roku). Rosła sprzedaż pojazdów typu mini, które znalazły 12 869 nabywców (143,4 proc. wielkości z października 2005 r.). Na tak dobre wyniki miała wpływ sprzedaż nowych model eK Wagon oraz i.O 41,6 proc. w ujęciu rocznym wzrosła sprzedaż samochodów osobowych (13 895 sztuk), zaś do 4 259 spadła liczba sprzedanych pojazdów dostawczych (o 15,5 proc. mniej, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego).

W zagranicznych fabrykach koncernu wyprodukowano 39 698 pojazdów – to 70 proc.wielkości ubiegłorocznej. O 32,6 proc. w ujęciu rocznym wzrosła produkcja europejska MMC (5 670 pojazdów). Przyczynił się do tego znajdujący wielu nabywców Colt. O 6,9 proc. wzrosła produkcja koncernu w Ameryce Północnej (9 425 pojazdów). Tutaj sukces przypisać można zwiększeniu produkcji eksportowego modelu Galant. Spadek produkcji w ujęciu rocznym o 45 proc. odnotowano w Azji (21 211 pojazdów). Jest to efekt wciąż trwającej słabości tak dużych rynków jak Indonezja, Malezja i Tajwan, gdzie warunki prowadzenia działalności produkcyjnej pozostają niekorzystne.

Do 27 411 pojazdów spadł eksport MMC z Japonii (82,6 proc. wielkości sprzed roku). Do 9 488 pojazdów zmniejszył się eksport na rynek europejski (76,7 proc. wielkości ubiegłorocznej) za sprawą niższej sprzedaży modeli Pajero i Outlander (Airtrek), które jeszcze w tym roku podatkowym mają być zastąpione przez nowe modele. Tylko 1 039 pojazdów wyeksportowano do krajów azjatyckich (31proc. wielkości ubiegłorocznej), na co wpływ miała wspomniana już niekorzystna sytuacja gospodarcza kilku krajów z tego regionu. Do 108,7proc. wielkości z roku 2005 wzrósł eksport do Ameryki Północnej (3 514 pojazdy). Stało się tak za sprawą znajdującego wielu nabywców na rynku USA modelu Outlander.