Rok 2008 był dla Mitsubishi Motors w Polsce najlepszym od początku działalności tej firmy w naszym kraju. Od stycznia do grudnia sprzedano 5382 auta, co w porównaniu z 3443 samochodami sprzedanymi w 2007 roku daje 57-procentowy wzrost sprzedaży.

W grudniu 2008 padł też kolejny miesięczny rekord sprzedaży – na nowe Mitsubishi zdecydowało się aż 700 klientów, czyli ponad dwukrotnie więcej niż przed rokiem.

W ubiegłym roku najpopularniejszym modelem Mitsubishi wśród Polaków był Outlander – od stycznia do grudnia sprzedano 1816 takich aut (to o prawie 73 proc, więcej niż w 2007 roku).

Zeszłoroczne debiuty: auta z rodziny Lancera zdobyły dużą popularność, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży: w sumie sprzedano 1577 Lancerów w tym 884 Lancery Sedan (ponad 2,5-krotnie więcej), 574 Lancery Sportback (w zaledwie 3 pełne miesiące sprzedaży tego auta), 72 Lancery Kombi (poprzedni model) i 47 Lancerów Evolution.

Nadal popularnością cieszy się terenowy pickup L200 -trafił on do 1047 klientów.

O ponad 50 proc. wzrosła liczba sprzedanych Coltów 5-drzwiowych a o ponad 15 proc. - 3-drzwiowych – w sumie sprzedano ich 745.

W ostatnim miesiącu 2008 roku udało się pobić miesięczny rekord sprzedaży od początku działalności firmy w naszym kraju, który w tym roku po raz pierwszy padł w kwietniu a następnie w listopadzie. W porównaniu z grudniem 2007 roku, kiedy z polskich salonów wyjechało 341 aut stanowi to ponad dwukrotny wzrost.