Sprawdziliśmy, co jest powodem sukcesu, jaki trudno odnieść w klasie limuzyn
Do naszego testu trafiła najbogatsza wersja, kosztująca 244 tys. zł, wyposażona dodatkowo w adaptacyjny tempomat, układ minimalizujący ryzyko kolizji CMBS, inteligentne napinacze pasów bezpieczeństwa oraz klimatyzowane przednie fotele. To jedyne opcje dostępne w przypadku tego modelu - pozostałe podnoszące komfort podróżowania elementy wyposażenia otrzymujemy w standardzie. Równie niewielki wybór mamy w przypadku jednostki napędowej oraz skrzyni biegów, ponieważ Legend jest oferowany jedynie z 3,5-litrowym silnikiem benzynowym, współpracującym z automatyczną skrzynią biegów. Po kilkuset kilometrach spędzonych za kierownicą Legenda rozumiem, dlaczego to auto zjednało sobie tak liczną klientelę. Perfekcyjnie zestrojone zawieszenie, mocny silnik, inteligentny system napędu na obie osie oraz systemy dbające o bezpieczeństwo podróżnych i wygodne fotele sprawiają, iż nawet najdłuższa wyprawa nie jest męcząca. A jeśli podczas podróży dojdzie do niebezpiecznej sytuacji, to z opresji pomoże nam wyjść napęd na cztery koła współpracujący z systemem ESP.