Logo

Nowa używana Toyota RAV4 2.5 Hybrid. Sprawdzamy, czy warto kupić SUV-a z Japonii

  • W naszym długodystansowym teście Toyota RAV4 w wersji hybrydowej przejechała 30 tys. km. Testowało ją kilka osób, które miało różne spostrzeżenia
  • Po stronie plusów zapisaliśmy m.in. spalanie, dobrze wypadły oraz walory użytkowe
  • Toyota RAV4 przysporzyła nam też sporo problemów, ale tu winny był przede wszystkim... system alarmowy
  • Japoński SUV trzyma cenę. Czy warto tyle zapłacić?
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Pół roku, tyle czasu daliśmy Toyocie RAV4 2.5 Hybrid, żeby przekonała nas do siebie. Oczywiście, to zbyt krótko, aby rzetelnie ocenić trwałość i niezawodności auta (w 6 miesięcy przejechaliśmy ok. 30 tys. km), ale z pewnością taki czas pozwala na bardzo dokładne poznanie każdych czterech kółek. W końcu samochód przejechał sporo kilometrów i w mieście, i poza nim, na pusto i z dużym obciążeniem, w pełnym słońcu, deszczu, a – w górach – także po śniegu. Byliśmy bardzo ciekawi efektu końcowego. Ale po kolei.

Powiązane tematy: Toyota
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu