Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Nowa używana Toyota RAV4 2.5 Hybrid. Sprawdzamy, czy warto kupić SUV-a z Japonii

Nowa używana Toyota RAV4 2.5 Hybrid. Sprawdzamy, czy warto kupić SUV-a z Japonii

W serwisach z ogłoszeniami znajdziemy sporo Toyot RAV4 tej generacji. To SUV-y już używane, a przez to możliwe do kupienia w dobrej cenie, a jednocześnie... wciąż dość nowe. Toyota RAV4 ma przecież dopracowany układ hybrydowy i dużo nowoczesnego wyposażenia w środku. Czy to dobry wybór? Mieliśmy okazję testować RAV4 Hybrid przez dłuższy czas. Różne warunki, różni kierowcy, różna specyfika jazdy, natomiast cel był jeden – sprawdzić przydatność auta na co dzień, jego jakość wykonania i działanie napędu hybrydowego.

Toyota RAV4 2.5 Hybrid FWD
Zobacz galerię (28)
Adam Mikuła / Auto Świat
Toyota RAV4 2.5 Hybrid FWD
  • W naszym długodystansowym teście Toyota RAV4 w wersji hybrydowej przejechała 30 tys. km. Testowało ją kilka osób, które miało różne spostrzeżenia
  • Po stronie plusów zapisaliśmy m.in. spalanie, dobrze wypadły oraz walory użytkowe
  • Toyota RAV4 przysporzyła nam też sporo problemów, ale tu winny był przede wszystkim... system alarmowy
  • Japoński SUV trzyma cenę. Czy warto tyle zapłacić?

Pół roku, tyle czasu daliśmy Toyocie RAV4 2.5 Hybrid, żeby przekonała nas do siebie. Oczywiście, to zbyt krótko, aby rzetelnie ocenić trwałość i niezawodności auta (w 6 miesięcy przejechaliśmy ok. 30 tys. km), ale z pewnością taki czas pozwala na bardzo dokładne poznanie każdych czterech kółek. W końcu samochód przejechał sporo kilometrów i w mieście, i poza nim, na pusto i z dużym obciążeniem, w pełnym słońcu, deszczu, a – w górach – także po śniegu. Byliśmy bardzo ciekawi efektu końcowego. Ale po kolei.

Powiązane tematy: