CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.314.614.001.99
Średnio4.504.704.342.06
Najdrożej4.674.814.562.24

Samochody idealne na zimę - przegląd osobówek z napędem 4x4

6 lis 15 17:51
Udostępnij
0
Skomentuj

Oto 10 propozycji aut z napędem wszystkich kół, różnych klas i marek. Stawialiśmy na popularne osobówki, ale naszą uwagę przyciągnął też niewielki, tani crossover. Pod lupę bierzemy egzemplarze z różnych lat, z przedziału cenowego 10-30 tys. zł i podpowiadamy, które z nich są szczególnie warte zainteresowania

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 42/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. zapowiedź nowego Mercedesa Klasy A; pierwsze jazdy Seatem Arona i Volkswagenem Tiguanem Allspace; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; testy Kii Stonic i BMW 520d; elektromobilność w Polsce - czy to się opłaca?; metody kradzieży nowych aut; test BMW serii 2 Active Tourer na dystansie 100 tys. km; przegląd używanych kombi za 10 tys. zł; starcie New Stratos z Porsche 911 R.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (16)

No photo
No photo ~Laweta Użytkownik anonimowy
~Laweta :
No photo ~Laweta Użytkownik anonimowy
Często właściciele aut 4x4 zapominają o tym że owszem przy ruszaniu np.z zaspy napęd na 4 koła jest jak najbardziej pomocny ale w przypadku hamowania na śliskiej nawierzchni nic nie zmienia .Kierowcy poruszającymi się pojazdami 4x4 ze stałym napędem na przód z dołączanym tyłem ( większość SUV-ów) zanim nauczą się tym jeździć często lodują na poboczu po nieoczekiwanym ,,zapięciu" tylnego napędu w czasie pokonywania ostrego zakrętu.Wystarczy się przejechać w rejony górskie po opadach śniegu w czasie najazdu ,,miejskich" kierowców i zobaczyć co leży po ,,rowach"
11 lis 15 20:30 | ocena: 83%
Liczba głosów:6
83%
17%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Michał Użytkownik anonimowy
~Michał :
No photo ~Michał Użytkownik anonimowy
Panie redaktorze po przeczytaniu artykułu nie mogłem tego nie skomentować proszę nie pisać bzdur o skrzyni biegów multitronik w Audi z napędem na 4 koła bo nigdy takowej w żadnym modelu tej marki z takim napędem nie było. O tej skrzyni biegów w passacie też już u was czytałem co też jest bzdurą. Proszę nie piszcie co wam na język przyjdzie. Pozdrawiam
8 lis 15 23:20 | ocena: 100%
Liczba głosów:6
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~waldek Użytkownik anonimowy
~waldek :
No photo ~waldek Użytkownik anonimowy
A jak ja jeżdzę samochodem z napędem na dwa kola to co już w zimie nie mogę? Dla mnie jest idealny na zimę trzeba tylko umieć jeżdzić. Mam 10-letnią Toyotę Avensis i przed nami 6 wspolna zima i tak jak wczesniejsze 5 mam nadzieję przejeździć rozsądnie i bezwypadkowo. Wystarczy samochod, który się dobrze prowadzi i ma niezbędne systemy bezpieczeństwa, np Avensis, chociaz jest takich więcej, dobre opony i wyobraznia na drodze.
9 lis 15 11:19 | ocena: 55%
Liczba głosów:11
55%
45%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Satan Użytkownik anonimowy
~Satan :
No photo ~Satan Użytkownik anonimowy
Naprawdę piszą sami nie wiedząc co. Redaktorze zajmij się tym na czym się znasz
9 lis 15 08:30 | ocena: 86%
Liczba głosów:7
86%
14%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kasia fender Użytkownik anonimowy
~kasia fender :
No photo ~kasia fender Użytkownik anonimowy
Redaktor chyba jedzie na "Mocarzu" i to od dziecka
10 lis 15 22:10 | ocena: 86%
Liczba głosów:7
86%
14%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Dedoer Użytkownik anonimowy
~Dedoer :
No photo ~Dedoer Użytkownik anonimowy
Zamiast 159 lepiej pasowałaby do tego zestawienia 156 Crosswagon.
9 lis 15 14:59 | ocena: 50%
Liczba głosów:6
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~słoń Użytkownik anonimowy
~słoń :
No photo ~słoń Użytkownik anonimowy
Fiat Panda, wstyd się tym przecież na drodze pokazać
9 lis 15 15:30 | ocena: 56%
Liczba głosów:18
44%
56%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Pan tu Użytkownik anonimowy
~Pan tu :
No photo ~Pan tu Użytkownik anonimowy
Powiem szczerze, że mam swoją Octavię 1.8 TSI od 2011r. i nie bierze oleju prawie w ogóle, dlatego też uważam, że nie należy wrzuca wszystkich aut do jednego worka..
4 wrz 16 23:18 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~fan99 Użytkownik anonimowy
~fan99
No photo ~fan99 Użytkownik anonimowy
do ~waldek:
No photo ~waldek Użytkownik anonimowy
9 lis 15 11:19 użytkownik ~waldek napisał
A jak ja jeżdzę samochodem z napędem na dwa kola to co już w zimie nie mogę? Dla mnie jest idealny na zimę trzeba tylko umieć jeżdzić. Mam 10-letnią Toyotę Avensis i przed nami 6 wspolna zima i tak jak wczesniejsze 5 mam nadzieję przejeździć rozsądnie i b
proponuje Ci podjechać pod mój dom w górach...nawet niewysoko stoi...nie ma szans...tylko 4x4 - może byc honda crv z dołącznym na tył.

ale na jedna oś - wypada.
:)
9 lis 15 12:36 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Pan tu Użytkownik anonimowy
~Pan tu
No photo ~Pan tu Użytkownik anonimowy
do ~DZBAN:
No photo ~DZBAN Użytkownik anonimowy
11 lis 15 09:18 użytkownik ~DZBAN napisał
Mam Subaru Forester SH, auto OK, ale jakość wykonania wnętrza: DRAMAT
Bo Subaru z reguły ma jeździć i dawać frajdę z jazdy, a nie zachwycać ekskluzywnością
4 wrz 16 23:21
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Archiwum / Auto Świat

Fiat Panda II - lata produkcji 2003-12, cena od 12 500 zł

Tradycje Fiata w produkcji małych aut wyposażonych w napęd wszystkich kół sięgają ponad 30 lat. Taką wersję miała również produkowana w Polsce Panda II (odmiana 4x4 zadebiutowała w 2004 r.). Auto można uznać za namiastkę terenówki – dobre kąty nadwozia (powiększony prześwit), niska masa i prosty, ale wydajny układ napędu 4x4 (ze sprzęgłem wiskotycznym) sprawiają, że Panda radzi sobie nie tylko na szutrowej drodze, lecz nawet w lekkim terenie.

Taki napęd potrzebuje sporo mocy, a stosowane do napędu silniki do żwawych i tak nie należą, lepiej więc nastawcie się, że dynamika auta (bez względu na to, czy wybierzecie diesla 1.3, czy benzynę 1.2) nie będzie rewelacyjna. Wysokie nadwozie sprawia też, że pokonywanie tras staje się nieco męczące. Do wyboru były wersje podstawowa oraz Climbing, urozmaicona osłonami z tworzywa. Panda 4x4 przejęła też sporo wad i zalet klasycznej wersji – w większości przypadków bez kłopotu kupicie tanie części zamienne. Wyższe koszty mogą czekać użytkowników diesla, w którym zużywa się łańcuch rozrządu (wymiana: około 1000 zł) oraz osprzęt typowy dla tego silnika. W benzyniaku zdarzają się wycieki oleju i drobne niedomagania (np. przepustnicy, alternatora), ale wydatki w tym przypadku będą mniejsze.

Fiat Panda II 4x4 to nam się podoba - Zaskakująco duża dzielność terenowa, niski koszt zakupu, dobry dostęp do wielu części.

Fiat Panda II 4x4 to nam się nie podoba - Mocno ograniczone możliwości przewozowe, słabe osiągi, niewielki wybór wersji.

Samochody idealne na zimę - przegląd osobówek z napędem 4x4 (slajd 1 z 11)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego