Foto: Auto Świat

Citroen Cactus - w produkcji od 2014 roku

Lada chwila w salonach ma pojawić się C4 Cactus po liftingu, ale na razie jest dostępna wersja sprzed niego. Coraz więcej egzemplarzy trafia na rynek wtórny. Największa zaleta to nietuzinkowy wygląd nadwozia tego modelu. C4 Cactus ma też świetny stosunek ceny do wieku, ale już w salonie dość dobrze go wyceniano. Dzisiaj za ok. 40 tys. zł można kupić 4-letni egzemplarz. Model ten jest całkiem trwały, a do tego ma prostą budowę (powstał, mimo nazwy, na wydłużonej płycie podłogowej C3 Picasso) i niezłe silniki. Nawet podstawowy benzyniak R3 bez doładowania (moc 82 KM) jest wystarczający, bo C4 niewiele waży. Ale jeśli macie szansę na zakup wersji z doładowanym silnikiem 1.2 PureTech osiągającym 110 KM, z pewnym i niedużym przebiegiem, nie ma się co zastanawiać, bo to idealny napęd. Są też niezłe diesle 1.6 HDi 8V/92 lub 100 KM, ale tu ryzyko drogich napraw jest znacznie większe.

Top 10 używanych SUV-ów i crossoverów - dobre, trwałe i modne (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego