Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.564.271.96
Średnio4.624.764.482.10
Najdrożej4.894.994.842.24

Peugeot 308 po liftingu – aktualizacja modelu

5 maja, 12:05
Udostępnij
0
Skomentuj

Popularna „308-ka” zostanie poddana modernizacji, jednak zmieni się nieznacznie.

Wersję po liftingu najłatwiej będzie rozpoznać po zmienionej osłonie chłodnicy, charakterystycznej dla nowych modeli Peugeota (2008, 3008 i 5008) oraz przestylizowanym przednim zderzaku z większymi wlotami powietrza.

Wyposażenie Peugeota 308 zostanie poszerzone o systemy wspierające kierowcę najnowszej generacji, m.in. o systemy automatycznego hamowania awaryjnego i aktywnego monitorowania pasa ruchu, asystenta parkowania Visiopark 1 z tylną kamerą 180 stopni. Na pokładzie pojawi się również adaptacyjny tempomat z możliwością zatrzymania się (z automatyczną skrzynią biegów).

Ekran dotykowy otrzyma nowy interfejs. Wśród nowości znajdą się również najnowsze system łączności ze smartfonami (Mirrorlink, Android Auto i Apple Carplay) oraz nawigacja 3D z funkcjami internetowymi.

Najmocniejszy silnik Diesla 2.0 BlueHDi 180 KM zostanie sprzężony z ośmiostopniowym „automatem” EAT8 od japońskiej firmy Aisin. Co ciekawe, system start/stop będzie mógł być aktywowany już przy 20 km/h. Modyfikacjom zostaną poddane trzycylindrowe silniki benzynowe 1.2 PureTech i wysokoprężny 1.6 BlueHDi, dzięki którym mają spełniać bardziej rygorystyczne normy emisji spalin.

Peugeot 308 i 308 SW po liftingu powinny trafić do sprzedaży już w czasie wakacji. Kompaktowe modele nadal będą produkowane w fabryce koncernu PSA w Sochaux.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 48/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. wrażenia z jazdy Oplem Insignią Country Tourer; wyprzedaże 2017 - poradnik kupującego; porównanie kompaktowych SUV-ów z silnikami benzynowymi; testy BMW 530d Touring i Hyundaia i30 N Performance; akumulator przed zimą; youngtimer po sezonie; Kia cee'd z drugiej ręki; Top 7: klasa średnia w cenie ok. 25 tys. zł.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~pawel Użytkownik anonimowy
~pawel :
No photo ~pawel Użytkownik anonimowy
Mysle ze nowy silnik 1.5 BlueHDi 130, bedzie swietnym rozwiazaniem , czysty, oszczedny i godny zaufania, samochod na wysokim poziomie ..Golf juz sie po prostu zestarzal...
8 maja 02:42 | ocena: 100%
Liczba głosów:6
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Suknie Użytkownik anonimowy
~Suknie :
No photo ~Suknie Użytkownik anonimowy
U, to znowu facelifting, a w VAGu to byłby już nowiutki model.
5 maja 18:35 | ocena: 93%
Liczba głosów:14
93%
7%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~akapit01 Użytkownik anonimowy
~akapit01 :
No photo ~akapit01 Użytkownik anonimowy
Nie ma co się śmiać z VW, przynajmniej mają jakiś wybór silników benzynowych, a tu tylko 3 cylindrowy 1.2
10 maja 12:35 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~gosc Użytkownik anonimowy
~gosc :
No photo ~gosc Użytkownik anonimowy
Piekny i swietnie wykonany Kompakcik!!!!Silniczki miod MALINA!!!Nie to co SYFY Z VAG!!!!Glownie ERA KAMIENIA GOLF z silnikami i technologia lat 20!!!!!!!!
8 maja 13:07 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~paul Użytkownik anonimowy
~paul :
No photo ~paul Użytkownik anonimowy
Golf lepszy we wszystkim, może 308 trochę ładniejszy na zewnątrz, w środku Golf nie do pobicia. Wolę Tsi niż PureTech z trzema cylindrami i filtrem cząsteczek...wybieram Golfa na drugim jest Astra, 308 pod koniec zestawienia.
7 maja 21:56 | ocena: 100%
Liczba głosów:11
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Andrio99 Użytkownik anonimowy
~Andrio99 :
No photo ~Andrio99 Użytkownik anonimowy
Nic specjalnego moze golfik albo aldi a4 hehe haha
7 maja 14:02 | ocena: 100%
Liczba głosów:8
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~gość Użytkownik anonimowy
~gość
No photo ~gość Użytkownik anonimowy
do ~nic specjalnego:
No photo ~nic specjalnego Użytkownik anonimowy
6 maja 19:50 użytkownik ~nic specjalnego napisał
Ujdzie w tłoku, nic specjalnego, są ciekawsze kompakty.
Golf? :D
7 maja 13:49 | ocena: 57%
Liczba głosów:7
43%
57%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~nic specjalnego Użytkownik anonimowy
~nic specjalnego :
No photo ~nic specjalnego Użytkownik anonimowy
Ujdzie w tłoku, nic specjalnego, są ciekawsze kompakty.
6 maja 19:50 | ocena: 83%
Liczba głosów:12
17%
83%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej