CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.094.243.931.60
Średnio4.314.534.131.75
Najdrożej4.574.664.472.21

Porsche 911 GT2 RS: najmocniejsza „911-ka" w historii

3 lip, 12:59
Udostępnij
0
Skomentuj

Najmocniejsze Porsche 911 z silnikiem o mocy 700 KM zadebiutowało w Goodwood podczas corocznego Festival od Speed.

To auto powstało do ścigania się na torach. Pod maską ma silnik typu bokser z podwójnym turbo o mocy 700 KM. Moment obrotowy jest równie gigantyczny, jak moc – 750 Nm.

Silnik zaadoptowano z modeli 911 turbo S – to jednostka o pojemności 3,8 litra i mocy 580 KM. Tak wysoką moc udało się uzyskać dzięki wydajnym sprężarkom, które dostarczają duże ilości powietrza do silnika. W ekstremalnych warunkach, przy dużych obciążeniach chłodnica powietrza spryskiwana jest wodą.

Auto waży niespełna 1,5 tony, przyspiesza do „setki" w 2,8 sekundy, a na prostej osiąga 340 km/h.

Porsche 911 GT2 RS ma specjalnie opracowane podwozie przystosowane do jazdy w zakrętach z maksymalnymi prędkościami. Tylna oś jest skrętna. Auto osadzone jest na oponach 265/35 ZR 20 z przodu i 325/30 ZR 21 z tyłu. W standardowym wyposażeniu są hamulce ceramiczne. Najmocniejsza –911-ka" ma 7-stopniową skrzynię automatyczną PDK.

Specjalnie do modelu 911 GT2 RS opracowano zegarek dla jego właściciela. Obudowa wykonana jest z tytanu. Zegarek kosztuje 9450 euro. Może go kupić tylko osoba, która zamówi Porsche 911 GT2 RS.

Ile kosztuje najszybsza „911-ka"? Milion 431 tys. zł.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Prawdziwym bohaterem dzisiejszego wydania jest niewątpliwie nowe Audi A8. To niezwykle luksusowa limuzyna klasy premium. Warto również zwrócić uwagę na pierwszy test nowego Volvo XC60 oraz debiut Opla Insignii w naszym porównaniu z rywalami w klasie. Zarówno Volvo, jak i Opel bardzo dobrze wypadają w naszych sprawdzianach. Insignii udało się pokonać niewątpliwą liderkę segmentu, która jest u nas Skoda Superb. W naszym cyklu o silnikach poszczególnych marek wzięliśmy pod lupę koreańskich producentów: Kie i Hyundaia. Które wersje są trwałe i niezawodne?
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~omnibus Użytkownik anonimowy
~omnibus
No photo ~omnibus Użytkownik anonimowy
do ~Wyplozz:
No photo ~Wyplozz Użytkownik anonimowy
3 lip 22:04 użytkownik ~Wyplozz napisał
Co to jest 340 km na godzinę? Albo 390! Są firmy jak ssc taura czy inne co jeżdżą juz go 470 km.to są prędkości! A firmy stare jak ferrari lamborghini czy jaguar są takie słabe 400 KM czy 700 KM.to mało nowe samochody młodych firm mają po 1500 KM!! to jes
Tylko zobacz kto ile tych samochodow sprzedal a potem zabieraj zdanie
4 lip 07:37 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Wyplozz Użytkownik anonimowy
~Wyplozz :
No photo ~Wyplozz Użytkownik anonimowy
Co to jest 340 km na godzinę? Albo 390! Są firmy jak ssc taura czy inne co jeżdżą juz go 470 km.to są prędkości! A firmy stare jak ferrari lamborghini czy jaguar są takie słabe 400 KM czy 700 KM.to mało nowe samochody młodych firm mają po 1500 KM!! to jest ona.!
3 lip 22:04 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
0%
100%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Porsche / Auto Świat

Porsche 911 GT2 RS

Porsche 911 GT2 RS – na prostej osiąga 340 km/h

Porsche 911 GT2 RS: najmocniejsza „911-ka" w historii (slajd 1 z 7)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Porsche / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Porsche / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Porsche / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Porsche / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Porsche / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Porsche / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego