CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.134.383.811.38
Średnio4.454.624.091.57
Najdrożej4.784.984.754.26

Ranking 10. samochodów, w których wstyd pokazać się na mieście!

1 lis 13 16:07
Udostępnij
0
Skomentuj

W naszym kraju bezpowrotnie minęły już czasy, w których na ulicach pojawiały się jedynie samochody rodzimych producentów. Kiedyś ciężko było o indywidualizm na drodze, ale może to i dobrze, w końcu ze świecą można było szukać miłośników wiejskiego tuningu czy wszelkiego rodzaju dziwnym modyfikacji, a na drogach królowały auta zupełnie seryjne

Dziś ogromna oferta samochodów nowych i używanych powoduje, że niektórzy pragną wybranym samochodem pokazać coś więcej niż grubość portfela. Granica między indywidualizmem, a obciachem jest jak zwykle cienka - o czym możecie się przekonać czytając nasz ranking.

Auta, którymi wstyd pokazać się na mieście:

10. miejsce - Fiat Multipla

Ta generacja wzbudzała najwięcej kontrowersji. Ze względu na rozwiązanie przednich świateł próbowano nawet podważyć jej europejską homologację, co jednak ostatecznie się nie udało. To sześcioosobowe auto było funkcjonalne, ale nie zrobiło spodziewanej kariery rynkowej.

9. miejsce - Honda CRX Del Sol

Biorąc pod uwagę, że samochód miał być następcą rasowego sportowego hot hatcha, czuje się jakiś niesmak. Obłe kształty Del Sola w połączeniu z dość dużą masą powodującą niezbyt imponujące (w stosunku do poprzedniej generacji) osiągi, sprawiają wrażenie, że samochód po prostu stał się brzydszy i wolniejszy. Niestety nie można powiedzieć, że każdy facet poczuje się za kierownicą tego auta jak prawdziwy mężczyzna.

8. miejsce - Nissan Micra

Micra, przez wielu nazywana „żabą" jest po prostu brzydka. O ile kobieta wygląda w tym samochodzie jak najbardziej znośnie - bo przecież ładnemu we wszystkim ładnie, to już facet wysiadający z Micry pod siłownią budziłby mieszane uczucia.

7. miejsce - Porsche Cayenne

Porsche to marka, która mówi sama za siebie. Model Cayenne nie jest liderem w kategorii „brzydota'. W zasadzie ładny samochód, który niestety nie ma szczęścia do osób, które nim jeżdżą. Trzeba wszak pamiętać, że słynny ostatnio agent Tomasz poruszał się między innymi takim samochodem. Gdyby nie cena można by powiedzieć, że samochód jest już całkiem przeciętny i opatrzony, w końcu tyle tego jeździ po naszych drogach.

6. miejsce - Daihatsu Charade

W ogóle pamięta to ktoś? Auto miało w sobie tyle polotu, co worek gwoździ. Dziś pokazanie się czymś takim na mieście grozi załamaniem nerwowym u kierowcy i atakiem śmiechu wśród przechodniów.

5. miejsce - Ford KAW zasadzie można o nim powiedzieć to samo, co o Daihatsu. Z tą tylko różnicą, że (co dziwne) Ford Ka zaskarbił sobie sympatię wielu użytkowników. Trudno się domyślić za co mogą oni lubić ten samochód, ale faktem jest, że ta „kaczka" ma wielu zwolenników. Jest to kolejne auto, w którym facet raczej nie powinien się pokazywać.

4. miejsce - SsangYong Rodius

Karawan na kołach, który wygląda jak niedbałe połączenie dwóch całkowicie odmiennych aut. Jeżeli już udałoby nam się znaleźć miejsce dla tego kolosa gdzieś pod jakąś galerią czy operą, to z pewnością wolelibyśmy z niego nie wysiadać. Samochód ma jakby dwie twarze, ponieważ użytkownicy przyznają, że nie jest on może najładniejszy, ale cenią sobie jego funkcjonalność i dość dobre wykończenie.

3. miejsce - VW Golf

Niegdyś wzór niezawodności pokazywał, jak bardzo pragmatycznym człowiekiem jest jego właściciel. Wszystko zmieniło się, gdy do Polski zaczęły napływać importowane z zachodu auta w stanie „idealnym". Samochody dla ludu zaczęły być popularne wśród miłośników odzieży sportowej. Ich właściciele do dziś usilnie starają się zerwać z wizerunkiem „nudnego" Volkswagena. Lampa typu leksus, neony czy kołpaki z tzw. spinerami są wśród nich dość popularne.

2. miejsce - Opel Calibra

Problem z tym samochodem polega na tym, że ciężko go dziś spotkać w formie w jakiej wyjechał z fabryki. Na szczęście znajdują się jeszcze ludzie, którzy chcą poprawy wizerunku Calibry. Być może już niedługo miną czasy, kiedy Calibra kojarzyła się z półtorametrowym spoilerem przypominającym półkę na książki z tyłu i pługiem śnieżnym zamontowanym z przodu.

1. miejsce - BMW E36

Cóż, łatwo jest wyśmiewać auto, które w oczach większości miłośników motoryzacji jest synonimem obciachu. Oczywiście trafiają się miłośnicy z prawdziwego zdarzenia, którym zależy na utrzymaniu samochodu w przyzwoitym stanie. Niestety zdecydowana większość egzemplarzy modelu E36 swym wyglądem odstrasza, a dźwięki jakie wydają podczas jazdy przypominają te towarzyszące opróżnianiu kontenerów na śmieci. Obowiązujący ubiór kierowcy tego BMW to nieśmiertelny dres z możliwie jak największą liczbą pasków.

Poleć
Udostępnij
0

Przeczytaj również:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: A w nim: jeździmy debiutującym w Polsce Fordem Edge, porównujemy trzy hot-hatche - Seat Leon Cupra 290, Honda Civic Type R i Peugeot 308 GTi oraz sprawdzamy najlepsze auta w cenie od 3 do 5 tys. zł. Radzimy też gdzie zrobić prawo jazdy i prezentujemy nowość BMW i Alfa Romeo w trzech klasach.
  Zobacz nowy numer »
Wersja na tablet
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (102)

No photo
No photo ~Porsche Cayenne objechali hahaha Użytkownik anonimowy
~Porsche Cayenne objechali hahaha :
No photo ~Porsche Cayenne objechali hahaha Użytkownik anonimowy
Ludzie Porsche Cayenne Ludzie Porsche Cayenne przypalowe ? co druga osoba woziła by się nim po naszych pięknych drogach :D w sondarzu jest bardziej obciachowe od micry czy espero buaaahahaha kto to pisał :/ a co do e36 to w 1991 miało dwu strefowa klimatyzacje 4elektryczne szyby tempomat grzane skory grzane elektryczne lusterka i wiele innych ciekawych rozwiązań dzięki którym tak wiele ich jeździ na naszych drogach sam kiedyś miałem i mogę polecić to auto każdemu gdyż cieszyło się dobrymi osiągami komfortem bezpieczeństwem i frajda z jazdy...
21 lut 12 10:24 | ocena: 92%
Liczba głosów:12
92%
8%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ragtom, czytelnik AŚ od 1995 Użytkownik anonimowy
~ragtom, czytelnik AŚ od 1995 :
No photo ~ragtom, czytelnik AŚ od 1995 Użytkownik anonimowy
nie otwierajmy, nie czytajmy, nie komentujmy Mam pomysł. Kto ma dość takich głupich artykułów??? Nie otwierajmy, nie czytajmy, nie komentujmy. Może wtedy zaczną pisać o czymś, o czym będzie się z chęcią czytało a takie teksty znikną z Auto Świata. Kto podziela moje zdanie i chce naprawić "Nasz" Auto świat. Łapki w górę, może do kogoś w redakcji to dotrze i coś z tym zrobią.
20 lis 13 01:24 | ocena: 94%
Liczba głosów:16
94%
6%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~rol Użytkownik anonimowy
~rol :
No photo ~rol Użytkownik anonimowy
pisać każdy może Że autor jest dzieckiem neostrady którego światopogląd kreuje szklany ekranik to widać. Nie należny się z niego śmiać z powodu jego ograniczeń.

Problemem jest to że szefostwo portalu pozwala na publikowanie czegoś takiego.... Wstyd pokazać się na na takim portalu....
26 lis 13 12:06 | ocena: 83%
Liczba głosów:12
83%
17%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~itr Użytkownik anonimowy
~itr :
No photo ~itr Użytkownik anonimowy
autor cokolwiek zna się na rzeczy?? pierwsza trójka jak najbardziej ale co autor ma do del sol??
osiągi słabsze niż w starszej generacji a i tak dobre.
auto kultowe, ładne i nie starzeje się. do tego ma rozwiązania niespotykane nawet do dziś w innych autach. i o co mu chodziło z charade i micrą? auta niezniszczalne, bardzo pojemne w środku, niepozorne, zaprojektowane do normalnej codziennej jazdy i wcale nie są jakieś brzydkie. żadne europejskie auto tej klasy nie ma szans im dorównać pod względem niezawodności i osiągów. to samo tyczy się del sol.
26 sty 14 17:52 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Pluto Użytkownik anonimowy
~Pluto :
No photo ~Pluto Użytkownik anonimowy
W przypadku Golfa to winni są W przypadku Golfa to winni są domorośli tunerzy a nie marka czy model. Jaki jest sensowny wybór dla kogoś kogo nie stać na coś nowszego niż 12-20 letni Golf, który przy osiąganej cenie jest prosty w naprawie, ma tanie i powszechnie dostępne części, świetnie się prowadzi, ma szeroki wybór silników od małych 1.4 do 2,8 VR6 i niezawodne, dynamiczne i oszczędne 1.9 TDI? Niewielki... i na ulicach to widać, jest ich jak psów i czy to jest wada?, kogoś bolą oczy, że ma tyle lat, pali przy -20 i potrafi objechać wiele nowych. A tuningują je bo dla wielu to pierwsze auto w którym chce się podłubać (reszta to gust).
17 lut 12 16:39 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Marv Użytkownik anonimowy
~Marv :
No photo ~Marv Użytkownik anonimowy
Przez tego typu artykuły Przez tego typu artykuły tracę zaufanie i szacunek do Auto Świat. Coraz bliżej wam do portali plotkarskich typu pudelek, czy życie na gorąco. Pomijając już sensowność całego artykułu, zastanawiam się jak wy to zrobiliście, że najbardziej kultowe kompakty usytuowaliście na czołowych lokatach... To że użytkownicy tworzą z tych pojazdów kiczowate maszkary, nie świadczy o tym, że pojazd jest obciachowy, tudzież wstyd jest się w nim pokazać... Tego typu monstra powstają, przez dość rozwinięty wachlarz części tuningowych, oraz usportowione odmiany typu M czy R32, które są przedmiotem podróbek przez Chińczyków. O wstydzie można mówić odwołując się do użytkowników tych pojazdów a nie samych boga winnych samochodów... Jeśli odrestaurowany golf MK1, MK3 R32 czy BMW e36 M3 nie zrobiłoby na Tobie drogi autorze powyższego tekstu wrażenia to śmiem twierdzić, że nie nadajesz do tego aby pisać o motoryzacji...
17 lut 12 13:45 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Tadmierz Użytkownik anonimowy
~Tadmierz :
No photo ~Tadmierz Użytkownik anonimowy
Uważam, że bardziej Uważam, że bardziej obciachowe jest jakiekolwiek audi kombi w dieslu. Z reguły kupują je ludzie , którzy coś sobie rekompensują, są niespełnieni, chcą zaszpanować, ale nie mają do końca odwagi.
Audi klasy raczej nigdy nie dostanie, zawsze to będzie trochę podbajerowany VW.
Uważam, że idąc od góry crx, cayenne i e30 to bardzo naciągane strzały.Autor materiału tkwi jeszcze jakieś 5-10lat do tyłu.

Honda crx naprawdę jest szybka i to nawet z najsłabszym silnikiem (a naprawdę niskim kosztem można ją zrobić bardzo szybką) rzadsze wersje np. motegi powodują , że ludzie do dziś się za nimi odwracają, cayenne z silnikami V8 budzi szacunek, ruszając na pewno nikogo nie pozostawi obojętnego, a e30 trafia jedna coraz częściej do driftu, a egzemplarze tuningowane trafiają powoli do ludzi z gustem i powstają na prawdę ładne perełki.

Pisząc taki artykuł na przyszłość radziłbym jednak dokładniej zagłębić się w temat, a nie sugerować się panem Mietkiem oponiarzem i jego opiniami.

Warto zrobić sondę chociażby na facebooku wcześniej i pozwolić ludziom wpisywać swoje typy , a nie wpisać kilka o których w dzieciństwie się marzyło ale jakoś nigdy nie było odwagi kupić auta niepraktycznego.

Pozdrawiam Sebek, Michał , Tadmierz
22 paź 11 18:08
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~simrowiec Użytkownik anonimowy
~simrowiec :
No photo ~simrowiec Użytkownik anonimowy
Sprawa prosta: autor jest tak Sprawa prosta: autor jest tak żałosny, że skrył się pod podpisem "Redakcja".
Ja staję w obronie Charade (ale też i Calibry, i E30).
Pewnie 99% czytelników nie wie, że Daihatsu Charade wychodziło w wersjach z silnikami 1.3 oraz 1.3 4WD (G112). Do tego centralny mechanizm różnicowy, jeżeli w ogóle wiecie OCB. Rozwiązanie podobne do tego z Lancii Delty Integrale.
Jeździ taka jedna w okolicach Piaseczna, pod Warszawą ze swapem na 1.6 (od Applause/Feroza) + turbo na 1,2 bara. Na G-techu zmieżone 4,7 do 60 Mph.
W realu opier... Imprezę P1 i STI 2,5 300KM. Zmierzone w realu. Jeżeli ktoś ma wątpliwości: zapraszam do kontaktu na: bestfil@o2.pl

Calibry wychodziły w wersji uturbionej z bardzo fajnym (nie będę rozpisywał się) napędem na 4 koła.

itd....

Ergo: jeżeli zwracasz uwagę tylko na poziom "trendy" Twojego samochodu, oznacza, że jesteś zwykłym FRAJEREM, a nie entuzjastą motoryzacji!
26 lut 11 16:21 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Flo Użytkownik anonimowy
~Flo :
No photo ~Flo Użytkownik anonimowy
Oczywiście, że BMW E60, Golf Oczywiście, że BMW E60, Golf czy Opel Calibra to nie są złe samochody (ale nikt tak nie napisał!), podobnie jak rzeczywiście trochę głupie jest pisać w tym kontekście o Cayenne, na którego większość ludzi po prostu nie stać. I choć artykuł trąci Faktem, to w sumie autor ma dużo racji - te modele są tuningowane na potęgę, a efekt jest prawie zawsze taki, że wychodzi żenująca karykatura, którą potem pozbawiony gustu właściciel szpanuje i hałasuje. Następnie wchodzi jeden z drugim na portal i oburzony stuka w klawiaturę podpisując się dumnie osiedlową ksywą, kompletnie nie zrażając się tym, że nawet pisać po polsku nie potrafi.
30 gru 10 21:17
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Ranking 1jednej gazety z którą wstyd pokazać się na mieście Użytkownik anonimowy
~Ranking 1jednej gazety z którą wstyd pokazać się na mieście :
No photo ~Ranking 1jednej gazety z którą wstyd pokazać się na mieście Użytkownik anonimowy
wstyd na mieście to jest wstyd na mieście to jest pokazac sie z auto światem tą gazetą mozna się ...
18 maja 12 23:56 | ocena: 91%
Liczba głosów:11
91%
9%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Świat

Ranking 10. samochodów, w których wstyd pokazać się na mieście!

10. miejsce - Fiat Multipla: ta generacja wzbudzała najwięcej kontrowersji. Ze względu na rozwiązanie przednich świateł próbowano nawet podważyć jej europejską homologację, co jednak ostatecznie się nie udało. To sześcioosobowe auto było funkcjonalne, ale nie zrobiło spodziewanej kariery rynkowej.

Ranking 10. samochodów, w których wstyd pokazać się na mieście! (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego