Volvo C30 - DRIVe: Specjalnie dla Małgorzaty Kożuchowskiej

Auto Świat
O ekologii mówimy nieustannie. Na początku wiele firm postrzegało bycie przyjaznym dla środowiska jedynie jako trend w marketingu. Niemniej jednak coraz więcej konsumentów na całym świecie szuka takich produktów. Jednym z takich aut oferowanych na naszym rynku jest Volvo C30 DRIVe. Coraz częściej działania firm w tym zakresie mają dla nich znaczenie. W przypadku marek masowych nadal głównym kryterium jest cena. Wartości dodane odgrywają mniejszą rolę. Jeśli chodzi o produkty Premium, a takimi są samochody Volvo, sytuacja ma się zgoła inaczej. Firma szuka tych, które reprezentują ważne dla niej wartości. Właśnie dla szwedzkiej firmy troska o środowisko naturalne ma coraz większe znaczenie. Co więcej, nieodpowiedzialne zachowanie w tym obszarze zaczyna być odbierane jako coś wstydliwego, nieeleganckiego, dlatego też Volvo zdecydowało się na wprowadzenie na nasz rynek ekologicznej wersji DRIVe. W ostatnim czasie coraz większego znaczenia na rynku nabierają produkty przyjazne dla środowiska. „Zielona moda" sprawia, że proekologiczne zachowania i produkty stają się coraz bardziej wartościowe i poszukiwane. Zmiana przyzwyczajeń, ale nie stylu - to hasło przewodnie modeli Volvo DRIVe. Obecna sytuacja, wciąż panujące widmo kryzysu często zmusza nas do podejmowania bardziej racjonalnych niż jeszcze rok czy dwa lata temu zachowań. Jednocześnie niechętnie rezygnujemy z ulubionego stylu, czy swoich przyzwyczajeń. Często wystarczy jedynie nieco zmodyfikować nasze oczekiwania aby nadal cieszyć się pełnią życia. Nadal możemy pić ulubione wino, ale wspólnie ze znajomymi w ogrodzie a nie w najbardziej topowej winiarni w mieście. Kupujemy modne szpilki, ale obecnie łaskawiej patrzymy na sezonowe okazje. Coraz częściej organizujemy wspólne spotkania z przyjaciółmi, podczas których wymieniamy się z nimi ulubionymi drobiazgami. Podobnie jest w przypadku dóbr trwałych. Coraz częściej klienci zwracają uwagę, czy dany produkt jest ekonomiczny. Dlatego też w przypadku aut chętniej kupujemy te, który zużywają mniej paliwa. Widząc panujące trendy, firmy motoryzacyjne wprowadzając modele ekonomiczne i ekologiczne - taka jest gama modelów Volvo DRIVe. W przypadku serii DRIVe priorytetem było znalezienie kompromisu pomiędzy ekonomią a komfortem i przyjemnością z jazdy. „Małgorzata Kożuchowska współpracuje z nami począwszy od premiery Volvo C30 w Polsce. To było i nadal jest ewenementem dla Volvo Cars na całym świecie. Bowiem, nigdy wcześniej marka Volvo nie współpracowała z Celebrity. Bez wątpienia był to dla firmy Volvo duży krok, głównie z uwagi na charakter, historię marki, ale z perspektywy czasu, konieczny. Małgorzata Kożuchowska pozwoliła nam spojrzeć na samochód w sposób inny niż patrzyliśmy wcześniej na Volvo. Przekonała siebie, swoje środowisko oraz podobnych sobie trendsetterów i chyba też nas samych, że Volvo może być modne, niebanalne, designerskie" - powiedział Marcin Klimczewski, Dyrektor PR i Marketingu Volvo Auto Polska. „Odkąd pamiętam, samochody Volvo zawsze budziły moje pozytywne skojarzenia. Postrzegałam je jako prestiżowe, z klasą, pasujące do każdej sytuacji, a jednocześnie bardzo bezpieczne i niezawodne. Testując kolejne wersje modelu C30 potwierdziłam moje przypuszczenia. Auto spełnia moje oczekiwania. Prowadzenie C30 sprawia dużą przyjemność. W każdym samochodzie, którym miałam okazję jeździć odkrywałam nowe rozwiązania, od razu przekonywały mnie swoją funkcjonalnością i pomysłowym rozwiązaniem problemu. Dlatego ani chwili nie wahałam się nad propozycją przetestowania Volvo C30 DRIVe. Owszem, ma mniejszy silnik, ale z drugiej strony daje mi poczucie, że robię coś dla środowiska, dla siebie samej. To miłe uczucie." - mówi Małgorzata Kożuchowska. Volvo C30 było znakiem otwarcia firmy na potrzeby nowej grupy docelowej oraz zmieniających się oczekiwań dotychczasowych klientów. Tak samo jest z obecną serią DRIVe.

Katalog Samochodów Auto Świat