Najtańsza wersja sedan z czterocylindrowym silnikiem benzynowym 1.6 VTi o mocy 120 KM w opcji wyposażenia Acces kosztuje 81 tys. zł. Bogate wyposażenie standardowe obejmuje m.in. 6 poduszek powietrznych, klimatyzację manualną, komputer pokładowy z monochromatycznym wyświetlaczem graficznym na tablicy zegarów, system WIP Sound z 6 głośnikami, czujnik spadku ciśnienia w oponach, 16-calowe felgi stalowe z oponami 215/60 R16, ABS ze wspomaganiem hamowania awaryjnego, ESP, ASR, REF, CBC, hamulec postojowy z funkcją Hill Assist, przednie reflektory halogenowe i światła do jazdy dziennej LED.

Natomiast najtańsza w ofercie wersja kombi – Peugeot 508 SW Active dostępna jest z czterocylindorwym silnikiem benzynowym 1.6 e-THP o mocy 165 KM z sześciostopniową przekładnią manualną. Jej cena to 100 tys. zł.

Najtańsza wersja kombi z silnikiem wysokoprężnym 1.6 e-HDi o mocy 115 KM z sześciostopniową przekładnią manualną kosztuje 103,5 tys zł.

Natomiast topowa wersja Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi o mocy 180 KM z sześciostopniowym automatem, wyceniona została na 148,9 tys. zł. Identycznie wyposażony sedan kosztuje 143,9 tys zł.

Warto dodać, iż w ofercie tańszych wersji znalazło się bogate wyposażenie dodatkowe. Do opcji Allure i GT można za 4,9 tys. zamówić przednie reflektory Full LED z systemem automatycznego przełączania świateł mijania/drogowe oraz funkcją statycznego doświetlania zakrętów. Czujniki parkowania z przodu wraz z kamerą cofania kosztują 3 tys. zł. Inne dodatki to m.in. elektrycznie sterowany szyberdach (2,5 tys. zł), lakier perłowy (3,2 tys. zł), 19-calowe felgi aluminiowe (2 tys. zł), ogrzewanie postojowe z funkcją programowania (4,3 tys. zł), czterostrefowa klimatyzacja automatyczna (2 tys. zł), podgrzewane przednie fotele (800 zł) oraz elektrycznie sterowana klapa bagażnika (3,2 tys. zł).