CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.32100.004.171.98
Średnio4.540.004.292.07
Najdrożej4.750.004.482.19

McLaren 570GT – auto bez wad?

7 sie, 09:54
Udostępnij
0
Skomentuj

Wszystkie samochody mają jakieś wady. Czy aby na pewno?

Wiadomo, dostrzegamy je w chwili kiedy dane elementy nie sprostają naszym oczekiwaniom. Z czasem możemy dojść do wniosku, że nasze nowe auto jest za ciasne, mało ergonomiczne czy niefunkcjonalne. Wiadomym jest również, że innymi kategoriami kierujemy się przy wyborze rodzinnego sedana, a innymi przy wyborze supersportowego GT. W ich przypadku musimy pogodzić się z twardym zawieszeniem, przeciętną jakością wnętrza i ogólnym kiepskim komfortem. W końcu osiągi nie idą w parze z wygodą. Ale czy wszystkie GT takie są?

Jak uważa Chris Harris McLaren 570GT taki nie jest. Mało tego 570GT zdaje się tworzyć klasę samą dla siebie, ponieważ jest komfortowy, praktyczny i najbardziej wyrafinowany ze wszystkich McLarenów. Taki krążownik GT. Pojawia się tylko pewien problem: co kiedy zechcecie więcej mocy? Wyjścia są co najmniej dwa. Możecie kupić model 650S czyli zupełnie inny samochód albo zwrócić się do firmy Novitec.

Foto: TopGarage

Na nasze życzenie Niemcy za pomocą komputerowych sztuczek zwiększą moc generowaną przez 3,8-litrowe V8 bi-turbo do 655 KM (+77 KM). Efekt? Pierwsza „setka” w 3 sekundy i prędkość maksymalna 335 km/h (+5 km/h) osiągana w czasie o 0,4 s krótszym. Jak na najmniejszego z rodziny McLarenów to całkiem przyzwoity wynik.

Zwiększone osiągi wymusiły ingerencję w aerodynamikę. Nad standardową lotką znajduje się teraz duże skrzydło z włókna węglowego. Zmieniono również układ wydechowy, felgi oraz opony, a zawieszenie obniżono o 30 mm. Rodzi się tylko pytanie czy po tych zmianach będzie nadal najwygodniejszym GT na rynku?

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 42/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. zapowiedź nowego Mercedesa Klasy A; pierwsze jazdy Seatem Arona i Volkswagenem Tiguanem Allspace; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; testy Kii Stonic i BMW 520d; elektromobilność w Polsce - czy to się opłaca?; metody kradzieży nowych aut; test BMW serii 2 Active Tourer na dystansie 100 tys. km; przegląd używanych kombi za 10 tys. zł; starcie New Stratos z Porsche 911 R.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: TopGarage

McLaren 570GT – auto bez wad?

Wiadomo, dostrzegamy je w chwili kiedy dane elementy nie sprostają naszym oczekiwaniom. Z czasem możemy dojść do wniosku, że nasze nowe auto jest za ciasne, mało ergonomiczne czy niefunkcjonalne. Wiadomym jest również, że innymi kategoriami kierujemy się przy wyborze rodzinnego sedana, a innymi przy wyborze supersportowego GT. W ich przypadku musimy pogodzić się z twardym zawieszeniem, przeciętną jakością wnętrza i ogólnym kiepskim komfortem. W końcu osiągi nie idą w parze z wygodą. Ale czy wszystkie GT takie są?

McLaren 570GT – auto bez wad? (slajd 1 z 4)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego