Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.684.271.96
Średnio4.634.784.472.11
Najdrożej4.894.994.672.24

Czy auto było bite? Radzimy, jak sprawdzić stan nadwozia w używanym samochodzie?

11 lip 13 17:22
Udostępnij
0
Skomentuj

Na rynku wtórnym jest tak mało aut bezwypadkowych, że czasami nie ma innego wyjścia, jak kupić rozbitka. Na szczęście nie wszystkie uszkodzenia nadwozia są groźne. Radzimy, jak sprawdzić stan nadwozia w używanym samochodzie?

Wykrycie śladów naprawy blacharskiej nie musi oznaczać, że auto nie jest warte uwagi. Wszystko zależy od tego, jaki zakres miały uszkodzenia i w jaki sposób zostały naprawione. Przyzachowaniu właściwej technologii można wymienić dużą część karoserii i nie będzie to miało negatywnego wpływu na bezpieczeństwo czy trwałość auta.

Oszczędź nawet 517 zł na ubezpieczeniu OC!

Różnice w cenach polis dla tego samego auta mogą wynosić nawet kilkaset procent! Dlatego zanim kupicie ubezpieczenie, porównajcie oferty rożnych firm.

Niestety, takie naprawy są drogie i zazwyczaj nieopłacalne. Znacznie częściej można się natknąć na samochody naprawiane metodami garażowymi, które mają przywrócić głównie pierwotny wygląd auta. Problem polega jednak na tym, że po kilku miesiącach może ono wyglądać zupełnie inaczej – lakier zmatowieje, tu i ówdzie pojawi się rdza, a w innym miejscu wybrzuszenia od puchnącej szpachli.

Taki egzemplarz błyskawicznie traci na wartości, a z czasem korozja może uszkodzić punkty ważne dla sztywności karoserii. Naprawa wad blacharskich okazuje się często niemożliwa lub zbyt droga. Podpowiadamy, jakie niedoskonałości można zaakceptować w używanym aucie, ile będzie kosztowało ich usunięcie oraz czy warto to w ogóle robić.

Poleć
Udostępnij
0

Przeczytaj również:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: A w nim: Wskazujemy auta, które nie są odporne na korozję oraz co psuje się w elektronice samochodów. Sprawdzamy też kto produkuje trwalsze diesle, BMW czy VW? Oceniamy czy warto założyć instalację LPG i czy opłaca się regenerować amortyzatory ze zmiennym tłumieniem.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~James Użytkownik anonimowy
~James :
No photo ~James Użytkownik anonimowy
"Różne szczeliny między elementami - Nierówne przerwy między częściami karoserii mogą wynikać tylko i wyłącznie z niefachowej naprawy. "
To zapraszam do salonu samochodowego zobaczyć jak wyglądają nowe auta. Większość modeli samochodów marki której auta sprzedaję ma nierównie spasowaną maskę i błotniki, albo tylną klapę. Klienci się boją, że spadły z lawety, ale wada jest już powielana w fabryce i każdy egzemplarz tak ma. Nie powinno tak być, ale twierdzenie, że to NA PEWNO wynik kolizji jest znacznym uproszczeniem.
23 sie 14 13:45 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Bbb Użytkownik anonimowy
~Bbb :
No photo ~Bbb Użytkownik anonimowy
Lepsze bite jak padlina
14 maja 16 23:33 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Robert-aw Użytkownik anonimowy
~Robert-aw :
No photo ~Robert-aw Użytkownik anonimowy
Do~James: w prawdziwych japońcach nigdy nie było problemów ze szparami. Mało tego, jeśli montowałem np odwiercony (używany) pas przedni, to pasował on idealnie w te same zgrzewy w samochodzie naprawianym! co do mm!! Tylko w syfie europejskim są cuda.
14 maja 16 20:23 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~adam Użytkownik anonimowy
~adam :
No photo ~adam Użytkownik anonimowy
Auobaza to sciema
14 maja 16 00:11 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
~Kamil :
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
Moje auto było bite a w autodna i autobazie nic nie pisze czemu??
10 maja 16 22:51
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Mateusz Użytkownik anonimowy
~Mateusz
No photo ~Mateusz Użytkownik anonimowy
do ~ZbigniewzLublina:
No photo ~ZbigniewzLublina Użytkownik anonimowy
18 kwi 16 12:42 użytkownik ~ZbigniewzLublina napisał
Dlatego przed kupnem używanego samochodu zalecałbym sprawdzenie jego historii po numerze VIN. Ja tak robiłem na www.autobaza.pl i uniknalem zakupu gruchota bez wartości. Przezorny zawsze ubezpieczony.
słyszałem o stronce autobaza.pl, znajomy mi polecał i skorzystałem podczas zakupu samochodu, wszystko sprawdzone, samochod sprawny i śmiga ;)
4 maja 16 10:03 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ZbigniewzLublina Użytkownik anonimowy
~ZbigniewzLublina :
No photo ~ZbigniewzLublina Użytkownik anonimowy
Dlatego przed kupnem używanego samochodu zalecałbym sprawdzenie jego historii po numerze VIN. Ja tak robiłem na www.autobaza.pl i uniknalem zakupu gruchota bez wartości. Przezorny zawsze ubezpieczony.
18 kwi 16 12:42
Liczba głosów:0
0%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Świat

Czy auto było bite? Radzimy, jak sprawdzić stan nadwozia w używanym samochodzie?

Nowy lakier można zaakceptować - Oryginalna grubość lakieru powinna wahać się w granicach od 80 do 150 mikrometrów. Jeśli warstwa jest grubsza, np. ma 250 mikrometrów, oznacza to, że element był ponownie lakierowany. To nie powód, by nie kupić auta, ale na pewno warto mu się dokładnie przyjrzeć. Trzeba zwrócić szczególną uwagę na krawędzie elementu i sposób położenia na nich lakieru. Jeśli nie widać śladów lakierowania, to znaczy, że lakiernik wiedział, co robi, i nowy lakier powinien być trwały. Jeżeli na krawędziach widać np. uskok lakieru bezbarwnego, to może się on zacząć łuszczyć.

Czy auto było bite? Radzimy, jak sprawdzić stan nadwozia w używanym samochodzie? (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego