Foto: Auto Bild

Volkswagen T-Roc kontra Golf

Jak jeżdżą?

W tej kategorii czuć różnicę klas, no – może pół klasy. Ten sam silnik 2.0 TDI w T-Rocu pracuje głośniej i przenosi więcej wibracji do kabiny. Zestrojenie zawieszenia też bardziej smakuje nam w Golfie. Amortyzatory łykają więcej nierówności, podczas gdy te w T-Rocu są sztywniejsze i przekazują odczuwalnie więcej wstrząsów do kabiny. W Golfie panuje spokój. Testowany T-Roc był wyposażony w napęd na 4 koła i przekładnię DSG. W Golfie taka kombinacja nie występuje z silnikiem 2.0 TDI O MOCY 150 KM – można mieć albo 4Motion albo „automat”. Cięższy T-Roc minimalnie lepiej przyspiesza od zera do „setki”, ale pali o ponad litr więcej od Golfa.

W tej kategorii wygrywa: Golf

Crossover czy kompakt? Porównanie 6 par samochodów (slajd 1 z 20)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego