Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Na nie lepiej uważaj! Auta z najgorszymi wynikami w testach na 100 tys. km

19 cze, 11:30

Zajrzeliśmy do listy wyników naszych testów długodystansowych przeprowadzonych od 2014 roku. Z blisko 40 przetestowanych samochodów na dystansie 100 tys. km wybraliśmy te, które wypadły najgorzej, zaliczając kilka mniejszych lub całkiem duże wpadki. Tak powstał ten ranking

Udostępnij
0
Skomentuj

Jak oceniamy?

Punkty karne przyznajemy za usterki, które wystąpiły podczas testu, oceniamy też stan podzespołów po demontażu. Punkty są przyznawane również za wrażenia z testu, na podstawie dziennika testowego. Im więcej punktów, tym gorzej, bo na koniec przynajemy oceny od 1 do 6. Niechlubną dziewiątkę otwierają auta z końcowymi notami 4+. Najgorsze otrzymało "tróję".

Przykładowa punktacja

. . Foto: Auto Świat
Poleć
Udostępnij
0

Zobacz również

Link do całego materiału:

Zobacz również

Link do całego materiału:

Zobacz również

Link do całego materiału:

Zobacz również

Link do całego materiału:

Zobacz również

Link do całego materiału:

Zobacz również

Link do całego materiału:
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 19/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. pierwsza jazda prototypem BMW serii 8, Suzuki Swift Sport i nowym Mercedesem Klasy G; Nissan Micra kontra Volkswagen Polo; testy BMW i3s, Audi A7 i Mitsubishi Space Star; instalacja LPG w hybrydzie i zasilanie gazem ziemnym; pierwszeństwo w ruchu drogowym; pierwszy test Ferrari 488 Pista; wizyta w fabryce FCA w Tychach; dodatek "Używane ekstra".

Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Bild

Mercedes B 200 CDI - ocena: 4+

W sumie Mercedes B 200 CDI bez kłopotu zaliczył nasz sprawdzian. Dobre walory użytkowe, przydatność na co dzień, świetny stan mechaniki po zakończeniu testu... – autu nie możemy wiele zarzucić. Sęk w tym, że po kompakcie (trochę napompowanym, ale jednak) klasy premium, za który w wersji bazowej trzeba zapłacić ponad 130 000 zł (cena testowanego egzemplarza przekroczyła 170 000 zł!) spodziewaliśmy się trochę więcej. Na pewno nie takich wpadek jakościowych, jakie przydarzyły się naszemu „maratończykowi”.

Na nie lepiej uważaj! Auta z najgorszymi wynikami w testach na 100 tys. km (slajd 1 z 9)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego