Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.374.494.291.97
Średnio4.604.744.492.11
Najdrożej4.994.994.992.27

Jeep Grand Cherokee - kultowy SUV po zmianach

2 lut, 18:49

W tym roku Jeep świętuje ćwierćwiecze produkcji modelu Grand Cherokee – protoplasty luksusowych SUV-ów. To dobra okazja do odświeżenia tego samochodu

Udostępnij
0
Skomentuj
Jeep Grand Cherokee - kultowy SUV po zmianach Jeep Grand Cherokee - kultowy SUV po zmianach Foto: Jeep

Historia największego luksusowego SUV-a Jeepa ciągnie się już od 25 lat. W tym czasie na rynku pojawiły się cztery generacje tego modelu. Żeby więc podkreślić jego wyjątkowość, producent zdecydował się na wprowadzenie delikatnych zmian stylistycznych. Trailhawk, czyli najbardziej terenowa wersja, otrzymał zderzak zwiększający możliwości terenowe i specjalny wzór obręczy, na które założono całoroczne opony z kevlarowym wzmocnieniem.

Luksusowa odmiana Summit to m.in. chromowane detale umieszczone na nadwoziu i wnętrze w całości wykończone skórzaną tapicerką. Natomiast najmocniejsze SRT wyróżnia się m.in. muskularnie wystylizowanym przednim zderzakiem.

Zmiany stylistyczne to nie wszystko, co na ten sezon zaproponował producent fanom Grand Cherokee. We wnętrzu również wprowadzono delikatne modyfikacje. Pierwszą – którą zauważycie po zajęciu miejsca za kierownicą – jest nowy system multimedialny. Jego obsługa stała się jeszcze bardziej intuicyjna i dodatkowo w wersjach Trailhawk i SRT menu rozszerzono o zakładkę informującą o pracy układu przeniesienia napędu w pierwszej odmianie i o osiągach jednostki napędowej w mocarnym SRT.

Jednak tym, co najbardziej cieszy, jest montowany od tego roku system aktywnej redukcji hałasu, który w luksusowym wariancie Summit tłumi niemal do zera wszystko to, co dzieje się poza kabiną, a w wersji SRT został tak zaprojektowany, żeby do uszu kierowcy docierał jedynie dźwięk „V8-ki”.

Zaproponowane zmiany na ten rok to dobre rozwiązanie, gdyż w żaden sposób nie popsuły charakteru tego modelu. Najtańszą wersję V6 3.0 CRD Laredo wyceniono na 236 600 zł.

Poleć
Udostępnij
0

Przeczytaj również:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 50/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. pierwsze jazdy nowym BMW M5, Volkswagenem Golfem Sportsvan po liftingu i nowym Subaru XV; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; test Porsche 911 GT3; początek testu długodystansowego Mitsubishi ASX; najczęstsze usterki silników Diesla; paliwa zimowe; Skoda Octavia II z drugiej ręki; używane SUV-y w cenie 35-45 tys. zł; specjalne Nissan rodem z Gwiezdnych Wojen.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Kris Użytkownik anonimowy
~Kris :
No photo ~Kris Użytkownik anonimowy
Po liftingu z 2014 r. auto jest naprawdę super, spokojnie na autostradę i w prawdziwy teren. Diesel z automatem (8 biegowym) bardzo zrywny elastyczny i szokująco wprost oszczędny. Auto duże, siedzi się tak wysoko, że bmw x3 czy Audi q5 wydają się malutkie :)
26 lut 10:24 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Quattros Użytkownik anonimowy
~Quattros :
No photo ~Quattros Użytkownik anonimowy
Kolejny test ciekawych samochodów co mnie cieszy ale niestety znowu trochę mało konkretów.
2 lut 20:43 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej