Choć oficjalnie mówi się o prezentacji nowego Doblo, już na pierwszy rzut oka widać, że chodzi o lifting. Najbardziej zmienił się przód pojazdu – nowe są reflektory, grill i zderzak. Z tyłu zmieniono wygląd świateł. Ale oczywiście na tym modyfikacje się nie kończą.

W środku drobne retusze i przede wszystkim ułatwiony dostęp do rozbudowanych multimediów. System Uconnect jest obsługiwany za pośrednictwem 5-calowego dotykowego ekranu, istnieje również możliwość zamówienia cyfrowego radia DAB.

Tak jak do tej pory paleta nadwoziowa Doblo będzie się składała z 4 odmian (m.in. Furgon i pikap) o dwóch rozstawach osi. Przyszłych użytkowników auta ucieszy z pewnością fakt, że silnik 1.3 Mulitjet został zmodyfikowany – maksymalny moment obrotowy jest teraz dostępny już przy niższych obrotach, przez co auto ma być przyjemniejsze w eksploatacji i ma chętniej reagować na gaz już od niższych obrotów.

Paleta motorów Doblo ma być następująca: 1.3 MultiJet II (75 i 90 KM, 200 Nm), 1.6 MultiJet II (100 i 105 KM, 290 Nm), 1.6 MultiJet II (90 KM, 200 Nm, z automatyzowaną skrzynią), 2.0 MultiJet II (135 KM, 320 Nm) oraz silniki benyznowe 1.4 (95 KM, 127 Nm), 1.4 TurboJet (120 KM, 206 Nm). Ostatni motor będzie dostępny także w wersji na metan.

Inżynierowie Fiata dużą wagę przyłożyli także do wyciszenia auta – polftingowe Doblo ma być cichsze od poprzednika aż o 3 dB, co powinno przełożyć się na wyższy komfort jazdy. W standardowym wyposażeniu samochodu pojawi się Esp.

Pierwsze auta powiny trafić do dilerów w lutym 2015 roku. Według zapowiedzi menadżerów polskiego oddziału Fiata auto po modyfikacjach nie powinno dużo zdrożeć, choć pewnych korekt ceny można się spodziewać.