Chevrolet Spark jest małym miejskim autkiem produkowanym przez koncern GM. Auto występowało na różnych rynkach pod różnymi nazwami i pierwszą generacją Sparka był tak naprawdę popularny w Polsce Daewoo Matiz. Jednak gdy koreańska marka zbankrutowała a GM przejął wszystkie udziały, na masce na dobre zagościł znaczek Chevroleta, jednak na niektórych rynkach był on wciąż oferowany jako Matiz.
Chevrolet Spark M200 wszedł na rynek w 2005 roku. Nadwozie, występujące wyłącznie w postaci 5-drzwiowego hatchbacka, zostało zaprojektowane przez znanego projektanta Giugiaro. Mimo wszystko stylistyka nie jest porywająca, ale auto wygląda nowocześnie oraz zgrabnie dzięki łagodny liniom i nielicznym, lekkim przetłoczeniom. Rozczarować natomiast może niekonwencjonalnie zaprojektowana deska rozdzielcza. Zegary zostały umieszczone pośrodku, między kierowcą a pasażerem co okazało się niepraktyczne.
Wewnątrz dominują twarde plastiki, ale na plus można zaliczyć ergonomię w porównaniu z Matizem. Wymiary nadwozie prawie nie uległy zmianie, ale pojemność bagażnika, która w poprzedniku wynosiła 167 litrów uległa nieznacznemu powiększeniu. Gama jednostek napędowych nie była bogata i oferowała 1 z 2 silników benzynowych – 0,8 litra o mocy 52 KM oraz litrowy motor o mocy 64 KM.
W 2009 roku zadebiutowała III generacja Sparka (M300). Auto powstało na bazie prototypu Beat (pod którego nazwą Spark jest sprzedawany np. w Indiach) z 2007 roku. Spark M300 został zbudowany na płycie podłogowej GM Gamma II i jest rewolucyjny w porównaniu do poprzedniej generacji. Nadwozie uległo całkowitemu przeprojektowaniu i upodobniło się do innych modeli Chevroleta. Duże, wydłużone reflektory dodają mu nuty zadziorności, a tylne światła złożone z 2 okręgów zwracają uwagę. Klamki tylnych drzwi z kolei ukryto w plastikowych ramkach. Wnętrze także uległo diametralnej zmianie – zegary na desce rozdzielczej wystylizowano na te z motocyklów, oraz przeniesiono ze środka na lewą stronę, za kierownicę. Niestety materiały wciąż nie były najwyższej jakości. Jeśli chodzi o przestronność w drugim rzędzie siedzeń, to inżynierowie poskąpili miejsca pasażerom na tylnej kanapie. 5-drzwiowy hatchback w dalszym ciągu jednak nie otrzymał szerokiej gamy jednostek napędowych.
Do wyboru były 2 silniki benzynowe – 1,0 l o mocy 68 KM oraz 1,2 l o mocy 81 KM. Napęd na przednią oś przekazywała 5-biegowa skrzynia manualna lub 4-stopniowy automat. Co ciekawe, auto można było zamówić z fabryczną instalacją LPG.
W 2012 roku auto przeszło facelifting, w trakcie którego nieznacznie przeprojektowano przedni pas, oraz bok auta. 3 lata później auto wycofano z rynku europejskiego z powodu rezygnacji GM z dystrybucji aut Chevroleta na Starym Kontynencie.