Najwięcej samochodów tej marki sprzedano w Niemczech. Było to 121 277 egz., co stanowi wzrost o 2 proc. w porównaniu z 2007 rokiem.

Znaczne sukcesy odnotowano w Chinach, Rosji i Indiach. Szczególnie dynamiczny wzrost sprzedaży widoczny jest w Chinach, gdzie sprzedano 59 284 egz., co oznacza wzrost o 117 proc. w porównaniu z identycznym okresem rok wcześniej. Rosjanie kupili 50 733 samochody,co stanowi wzrost o 84,2 proc.

Wzrost sprzedaży odnotowano także w Indiach, gdzie sprzedano 16 051` egz. (+ 32,9 proc.).

Sprzedaż samochodów marki Škoda w Polsce utrzymała się na podobnym poziomie jak w 2007 roku.

Globalnie najlepiej sprzedającym się modelem w 2008 r. była Škoda Octavia z liczbą - 344 857 ezg. (+11,3 %). Drugie miejsce zajęła Škoda Fabia (246 561 pojazdów na całym świecie i wzrost o 5,9%). Natomiast samochodem, który odnotował największy wzrost procentowy, była nowa generacja Škody Superb - 24,9%, sprzedaż na poziomie 25 645 aut. Ponadto koncern sprzedał 57 467 sztuk modelu Škoda Roomster.