Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Ile kosztują opony całoroczne?

31 sty, 12:00

Opony całoroczne to duża wygoda jeśli chodzi o eksploatację samochodu. Nie trzeba zimą i na wiosnę martwić się, że nie zdążymy w wymianą opon na czas. Odchodzi koszt wymiany i magazynowania opon, a jeśli nie jeździmy zbyt dużo to zaoszczędzimy również na drugim komplecie opon

Udostępnij
0
Skomentuj
opony całoroczne opony całoroczne Foto: Auto Świat

Patrząc jak zmienia się nasz klimat, coraz więcej kierowców decyduje się na opony całoroczne do swojego samochodu. Na ulicach miast lub na trasach szybkiego ruchu, czy to latem czy zimą będą wystarczające do normalnej jazdy. Oto kilka propozycji opon całorocznych w standardowym rozmiarze 205/55R16, które nie zrujnują naszego budżetu.

Opony całoroczne dla każdego

Sailun ATREZZO 4SEASONS 205/55R16 94H

Foto: Skąpiec;

Posiada wysoką klasę przyczepności na mokrej nawierzchni B. Prezentowane ogumienie o szerokości 205 mm, profilu wynoszącym 55% szerokości i średnicy felgi 16 cali przeznaczone do pojazdów osobowych do całorocznego zastosowania, pozwala na jazdę z prędkością do 210 km/h, przy maksymalnym obciążeniu, które wynosi 670 kilogramów na oponę (indeks ładowności – 94). Opona Sailun 205/55R16 ATREZZO 4SEASONS 94H jest zaliczana do klasy opon budżetowych. Sprawdź cenę.

Matador MP 61 Adhessa 205/55R16 91H

Foto: Skąpiec;

Matador MP61 ADHESSA EVO to opona klasy ekonomicznej przeznaczona do jazdy bez względu na panujące warunki atmosferyczne. Ten model opony całorocznej został wyposażony w symetryczny bieżnik. Jego rzeźba zapewnia bardzo dobrą przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni oraz odprowadzanie śniegu i błota pośniegowego na bardzo wysokim poziomie. Ponad to użyte rozwiązania zapewniają komfortową i cichą jazdę. Zastosowanie nowoczesnej mieszanki gumowej gwarantuje odpowiednią elastyczność opony latem i zimą przy ujemnych temperaturach. Sprawdź cenę.

Nexen N BLUE 4 SEASON 205/55R16 91H

Foto: Skąpiec;

Opona Nexen NBLUE 4 SEASON odznacza się kierunkowym wzorem bieżnika, dzięki czemu usprawniony pozostał drenaż wody oraz osiągi na ośnieżonej nawierzchni. Dzięki specjalnemu ułożeniu gęstej sieci lamelek kierowca może mieć pewność, że samochód nie straci przyczepności nawet na oblodzonej drodze. Odpowiednio skomponowana mieszanka gumowa sprawia, że opona jest miękka w niższych temperaturach. Natomiast, gdy jest cieplej utrzymuje odpowiednią twardość. Sprawdź cenę.

Dębica NAVIGATOR 2 205/55R16 91H

Foto: Skąpiec;

Opony całoroczne Dębica Navigator 2 jest oponą całoroczną przeznaczoną dla kierowców ceniących bezpieczną i ekonomiczną jazdę latem oraz zimą. Za dobre parametry jazdy na mokrej i suchej nawierzchni, niezależnie od pory roku, odpowiada specjalna mieszanka gumowa na bazie krzemionki. Rowki poprzeczne w kształcie litery „S” skutecznie odprowadzają wodę spod czoła opony, minimalizując ryzyko aquaplaningu. Wzmocniona konstrukcja opony zwiększa wytrzymałość oraz zapewnia wysokie przebiegi opony. Sprawdź cenę.

Starperformer SPTS AS 205/55R16 94V

Foto: Skąpiec;

Star Performer SPTS AS jest następcą udanego modelu AS i w stosunku do poprzedniego modelu został jeszcze ulepszony. Opona powinna nadawać się do zróżnicowanych warunków pogodowych. Biorąc pod uwagę oceny klientów, można stwierdzić, że model spełnia te wymagania. Tysiące osób testujących przyznały temu modelowi dobre oceny we wszystkich kategoriach. Opona przeznaczona do jazdy w dysponuje nie tylko oznaczeniem M+S, lecz także symbolem śnieżynki, co oficjalnie klasyfikuje ją jako model, który nadaje się do jazdy w warunkach zimowych. Star Performer SPTS AS jest dostępny w rozmiarach od 13 do 19 cali. Zatem użytkownicy pojazdów każdej klasy mają możliwość zaoszczędzenia pieniędzy, dzięki doskonałemu stosunkowi cena/jakość. Sprawdź cenę.

Apollo Alnac 4G All Season 205/55R16 91H

Foto: Skąpiec;

Opona Apollo Alnac 4g ALL SEASON jest oponą wielosezonową z klasy ekonomicznej, przystosowana do komfortowej i spokojnej jazdy. Idealna dla osób, które cenią sobie komfort i bezpieczeństwo oraz poruszają się głównie po mieście. Sprawdź cenę.

Inne opony całoroczne warte uwagi:

Kumho HA31 205/55R16 91HSprawdź cenę!

Hankook Optimo 4S H730 205/55R16 94VSprawdź cenę!

Falken Euro All Season AS200 205/55R16 91HSprawdź cenę!

Maxxis Premitra HP5 205/55R16 94HSprawdź cenę!

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: A w nim: Wskazujemy auta, które nie są odporne na korozję oraz co psuje się w elektronice samochodów. Sprawdzamy też kto produkuje trwalsze diesle, BMW czy VW? Oceniamy czy warto założyć instalację LPG i czy opłaca się regenerować amortyzatory ze zmiennym tłumieniem.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (39)

No photo
No photo ~zdzislaw Użytkownik anonimowy
~zdzislaw :
No photo ~zdzislaw Użytkownik anonimowy
Od ponad siedmiu lat jeżdżę na oponach calorocznych kiedys wielosezonowe, dzięki handlarzom ktorzy takowe zalozyli do kupinego auta i jak opowiadam wszem i wobec na czym jeżdżę wszyscy patrzą na mnie krytycznym okiem a ja wiem swoje i jestem zadowolony z mojego (handlarzy) wyboru
31 sty 21:57 | ocena: 95%
Liczba głosów:20
95%
5%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Ralf Użytkownik anonimowy
~Ralf
No photo ~Ralf Użytkownik anonimowy
do ~czpiot:
No photo ~czpiot Użytkownik anonimowy
31 sty 17:04 użytkownik ~czpiot napisał
A co w przypadku kiedy chcemy wyjechać do kraju gdzie jest ustawowy obowiązek zmiany opon na zimowe ...kto wtedy poniesie konsekwencje finansowe bo zapewne nie redaktor piszący tą kryptoreklamę nie najlepszych opon
nikt ,nie poniesie kosztów ,opony całoroczne traktowane są np. w Niemczech tak samo jak zimowe ,jeżdzę bardzo dużo po Niemczech samochodami różnych marek i różnych gabarytów i nigdy nie miałem tzw. konsekwencji finansowych
31 sty 17:46 | ocena: 100%
Liczba głosów:11
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Artur Użytkownik anonimowy
~Artur :
No photo ~Artur Użytkownik anonimowy
Mam michelin crossclimate plus w rozmiarze 225/50r17 w dość ciężkim aucie 1850kg i pierwsze 400 km to wielkie rozczarowanie.
Po pewnym przebiegu ok 3tyś km opona ładnie pracuje i niema tego uczucia jazdy na gąsienicach.
W deszcz super opona a na śniegu naprawdę daje rade.
Polecam opony crossclimate plus.
31 sty 19:36 | ocena: 88%
Liczba głosów:8
88%
13%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Piterro Użytkownik anonimowy
~Piterro :
No photo ~Piterro Użytkownik anonimowy
Michelin Cross Climate nie jest oponą całoroczną. Producent sam opisuje, że jest to opona letnia certyfikowana do jazdy po śniegu. To wbrew pozorom jest różnica. Tak, czy inaczej praktycznie wszystkie opony Michelin to światowa czołówka.
31 sty 15:24 | ocena: 82%
Liczba głosów:17
82%
18%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Hetman Użytkownik anonimowy
~Hetman :
No photo ~Hetman Użytkownik anonimowy
Cytat z pana redaktora ..." Na ulicach miast lub na trasach szybkiego ruchu, czy to latem czy zimą będą wystarczające do normalnej jazdy..." Do normalnej jazdy czyli dla normalnych ludzi
31 sty 14:46 | ocena: 82%
Liczba głosów:17
82%
18%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~reflektor Użytkownik anonimowy
~reflektor :
No photo ~reflektor Użytkownik anonimowy
Niezupełnie tak jest z tą wygodą przy oponach całorocznych , jak pisze autor artykułu. Gdzie wyważenie kół ? Już jedno niewyważone koło powoduje uszkodzenie zawieszenia. Koszty naprawy duże ! Problem wychodzi po sezonie letnio-zimowym...na wyważarce !Ciężarki wyrównujące często odpadają. Ja tam wolę dokonywać wymiany kół zima-lato, a przy okazji dokonać sprawdzenia podwozia, niż po ok. 3-ch latach oszczędności proponowanych w artykule, wywalać kasę na zawieszenie. Niech każdy robi, jak chce !
1 lut 12:07 | ocena: 56%
Liczba głosów:9
44%
56%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~karawa Użytkownik anonimowy
~karawa :
No photo ~karawa Użytkownik anonimowy
dwie wchodza w gre: Michelin CrossClimate+ albo Goodyear Vector4Seasons Gen2. Wyzej wymienione to badziew
31 sty 14:39 | ocena: 81%
Liczba głosów:37
81%
19%
| odpowiedzi: 3
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~arelk Użytkownik anonimowy
~arelk :
No photo ~arelk Użytkownik anonimowy
Używam Michelin CrossClimate+ i juz nie chce innych
31 sty 17:42 | ocena: 88%
Liczba głosów:8
88%
13%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Mark Użytkownik anonimowy
~Mark :
No photo ~Mark Użytkownik anonimowy
Tak Vredestein Quatrac 5
31 sty 16:25 | ocena: 85%
Liczba głosów:13
85%
15%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kiki Użytkownik anonimowy
~kiki
No photo ~kiki Użytkownik anonimowy
do ~karawa:
No photo ~karawa Użytkownik anonimowy
31 sty 14:39 użytkownik ~karawa napisał
dwie wchodza w gre: Michelin CrossClimate+ albo Goodyear Vector4Seasons Gen2. Wyzej wymienione to badziew
Dokładnie. Wybierałem między tymi dwoma modelami. Robię między 30 a 35 tyś km rocznie. Założyłem do kombiaka Vector4Seasons.
31 sty 14:56 | ocena: 73%
Liczba głosów:15
73%
27%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej