CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.094.343.951.60
Średnio4.314.534.141.77
Najdrożej4.634.664.472.21

Toyota C-HR Hybrid - dobrze wygląda i jest oszczędna

20 kwi, 15:47
Udostępnij
0
Skomentuj

Już po trzech miesiącach sprzedaży wiadomo, że Toyota C-HR to strzał w dziesiątkę. Pojeździmy nim pół roku, żeby sprawdzić, czy rzeczywiście jest takie dobre, na jakie wygląda. Testujemy popularną wersję hybrydową

Niemieccy inżynierowie starają się o to, żeby ich samochody były najlepsze pod względem przestronności, osiągów i  właściwości jezdnych. I trzeba przyznać, że wychodzi im to znakomicie, choć jednocześnie nadwozia tych jeżdżących ideałów mają bardzo stonowaną – żeby nie rzec: nudną – stylistykę.

Design nie był także mocną stroną Toyoty, którą z reguły kojarzono z niezawodnością. Wszystko jednak zmieniło się wraz z wprowadzeniem do oferty modelu C-HR o odważnym wyglądzie, niespotykanym dotychczas nie tylko w Toyocie, lecz także w całym segmencie miejskich crossoverów. Jednak czy oryginalny design to jedyny atut C-HR? Z pewnością nie, ale bardzo istotny! Duże zainteresowanie tym autem (w okresie styczeń-marzec br. przyjęto 3565 zamówień) jest spowodowane także dostępnością hybrydowego napędu, który w Polsce przeżywa ostatnio boom. W przypadku Toyoty hybrydowe modele stanowią 25 proc. całkowitej sprzedaży marki, a prawie 70 proc. kupowanych C-HR ma właśnie ekologiczny napęd.

Podczas naszego 6-miesięcznego testu sprawdzimy, czy oprócz atrakcyjnej stylistyki i hybrydowego napędu C-HR ma inne zalety, za które można je polubić.

Kierowcy zapewne docenią wysoko umieszczony fotel. Nie dość, że ułatwia wsiadanie, to sprawia, że prowadzący ma dobrą widoczność. Niestety, tylko do przodu i na boki, bowiem podczas cofania przeszkadzają szeroki słupek oraz pochylona szyba bagażnika. Pozycja za kierownicą okazuje się wygodna, a dobre zespolenie z autem zapewniają nieźle wyprofilowane fotele oraz duży ekran multimediów, który jest w zasięgu ręki. Przydałoby się klasyczne pokrętło głośności, bo obsługa pól dotykowych wymaga sporo uwagi. Dlatego wówczas częściej korzystamy z przycisków umieszczonych na kierownicy.

Z tyłu zmieści się dorosły, ale o swobodzie ruchów trudno mówić. Dzieciom może być wygodnie, tyle że będą narzekały na słabą widoczność (wysoka linia okien) oraz wysoko zamontowaną i niewygodną klamkę drzwi. 377-litrowy kufer, umieszczony na dużej wysokości, pomieści większe zakupy i weekendowy bagaż, ale na wakacyjny wypad rodzinny się nie nadaje.

Napęd C-HR pochodzi z Priusa. Jest więc sprawdzony i – co za tym idzie – niezawodny. Stanowi alternatywę dla ryzykownych obecnie diesli. W mieście doceniamy jego oszczędność (4,5 l/100 km), na trasie jednak drażni spalaniem (na autostradzie nawet 9 l/100 km), a podczas wyprzedzania – wyciem silnika (bezstopniowa skrzynia utrzymuje jednostkę na wysokich obrotach).

Toyota C-HR - to nam się podoba

Oryginalna stylistyka, idealny do miasta hybrydowy napęd, liczne systemy bezpieczeństwa, nowoczesne multimedia, dobre materiały, zwinne prowadzenie.

Toyota C-HR - to nam się nie podoba

Kosztowny zakup hybrydowej wersji (od 107 000 zł), napęd nie sprawdza się podczas dynamicznej jazdy i na autostradzie, brak płynnej regulacji oparcia (skokowa).

Toyota C-HR - nasza opinia

Toyota C-HR jest świetnym przykładem auta, które cieszy się dużym zainteresowaniem, mimo że wcale nie ma atrakcyjnej ceny, nie oferuje przestronnej kabiny, nie jest również wzorcem dobrych osiągów ani właściwości jezdnych. Ma jednak oryginalną stylistykę i hybrydowy napęd, czyli cechy, które pozwalają się wyróżniać i mieć niezawodne auto.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Prawdziwym bohaterem dzisiejszego wydania jest niewątpliwie nowe Audi A8. To niezwykle luksusowa limuzyna klasy premium. Warto również zwrócić uwagę na pierwszy test nowego Volvo XC60 oraz debiut Opla Insignii w naszym porównaniu z rywalami w klasie. Zarówno Volvo, jak i Opel bardzo dobrze wypadają w naszych sprawdzianach. Insignii udało się pokonać niewątpliwą liderkę segmentu, która jest u nas Skoda Superb. W naszym cyklu o silnikach poszczególnych marek wzięliśmy pod lupę koreańskich producentów: Kie i Hyundaia. Które wersje są trwałe i niezawodne?
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (14)

No photo
No photo ~megra Użytkownik anonimowy
~megra :
No photo ~megra Użytkownik anonimowy
mi się wizualnie nowe toyoty podobają bardzo. hybryda też mi chodzi po głowie, tylko że auris. od znajomych słyszę dobre opinie, natomiast muszę się przekonać sama, więc umówiłam się w salonie w piasecznie na jazdę próbną. ale ogólnie jestem nastawiona pozytywnie i liczę,że auto przypadnie mi do gustu.
21 kwi 12:28 | ocena: 83%
Liczba głosów:6
83%
17%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~aanonim Użytkownik anonimowy
~aanonim :
No photo ~aanonim Użytkownik anonimowy
Mimo, że jeżdżę hybrydą kilka lat, najpierw priusem później nowszą generacją tego priusa to tego bym nie kupił. Prius spala w mieście Katowice 3,8 L, autostrada 120 km/h 6,7 L 140 km/h 7,5 L i do tego jest dużo dużo większy, mimo, że jak się spojrzy na 1 rzut oka to wydaje się to absurdalne. Hybryda jak najbardziej, ale nie ta Toyota.
21 kwi 09:49 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
60%
40%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Adam Użytkownik anonimowy
~Adam :
No photo ~Adam Użytkownik anonimowy
Co za tytuł!? " dobrze wyglada", przecież niemal wszystkie Toyoty nie są ładne i ta też nie jest wyjątkiem
20 kwi 21:34 | ocena: 50%
Liczba głosów:6
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Adaś Użytkownik anonimowy
~Adaś :
No photo ~Adaś Użytkownik anonimowy
Przód jeszcze przejdzie ale bok a w szczególności tylnie dzwii masakra, poprostu paskudztwo że na wymioty zbiera.
21 kwi 23:28 | ocena: 57%
Liczba głosów:7
43%
57%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~W Użytkownik anonimowy
~W :
No photo ~W Użytkownik anonimowy
Szrot japonski, toyota sie skonczyla dawno temu. Chr hybrid- ciasny wyjec i pali jak smok. Wiecej pali od aurisa nawet o 4 litry
20 kwi 19:43 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
33%
67%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~sert Użytkownik anonimowy
~sert :
No photo ~sert Użytkownik anonimowy
Tak naprawdę to dużo ludzi rzuciło się na ten chr tylko z powodu innego wyglądu, bo niestety żadnych innych zalet to auto nie posiada. Posiada za to wiele wad, dużo pali na trasie, jest ciasne i źle wyciszone i ma słabe silniki.
27 kwi 11:06 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
60%
40%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~mario Użytkownik anonimowy
~mario :
No photo ~mario Użytkownik anonimowy
Sorry ale jak widzę ten wklejony ohydny tablet w kokpicie to chce mi się wymiotować...
21 kwi 08:59 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
33%
67%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Lulek Użytkownik anonimowy
~Lulek :
No photo ~Lulek Użytkownik anonimowy
Co to za puszka? Kolejne dziwactwo wymyślone przez skośne żółte oczy.
22 kwi 15:39 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
33%
67%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~asa Użytkownik anonimowy
~asa :
No photo ~asa Użytkownik anonimowy
Dobrze wygląda chyba tylko na obrazkach a na ulicy wygląda jak jakieś kozidło.
27 kwi 10:50 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Sławek Użytkownik anonimowy
~Sławek :
No photo ~Sławek Użytkownik anonimowy
Czy jest bezpieczna?
23 kwi 23:02 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Toyota C-HR Hybrid - dobrze wygląda i jest oszczędna

Miasto to jej rewir. To tu wyróżnia się za sprawą oryginalnego nadwozia oraz ekologicznego napędu. Ceny hybrydowej wersji rozpoczynają się od 106 900 zł za odmianę Premium. Na zdjęciu: Dynamic z lakierem Nebula Blue i dachem w kolorze Black Star.

Toyota C-HR Hybrid - dobrze wygląda i jest oszczędna (slajd 1 z 15)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego