Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Powerbank na kłopoty z zimowym rozruchem auta

29 lis 17 16:28

Booster (urządzenie do uruchamiania samochodów, w których rozładował się akumulator) nie musi być duży. Wraz z popularyzacją baterii litowych pojawiła się szeroka oferta powerbanków samochodowych

Udostępnij
0
Skomentuj
Powerbank na kłopoty z zimowym rozruchem auta Powerbank na kłopoty z zimowym rozruchem auta Foto: Auto Świat

To nieduże pudełka, które kryją zestaw baterii litowych o pojemności do ok. 20 000 mAh, elektronikę oraz zestaw wyjść; na co dzień taki powerbank może służyć do ładowania telefonu, a okazjonalnie do „podniesienia” baterii auta. To się sprawdza, ale trzeba uważać – większość nie ma zabezpieczeń, błędne połączenie grozi pożarem!

Bosma Car Power Bank 6000 mAh

Foto: Auto Świat

Miniaturowy pakiet baterii pozwoli uruchomić auto z silnikiem benzynowym. Wady to m.in.: niedokładny wskaźnik naładowania, dedykowana ładowarka (nie USB).

Bosma Car Power Bank 18 000 mAh

Foto: Auto Świat

Z tego sprzętu da się kilka razy podładować telefon, a jeśli trzeba – uruchomić samochód. Pewną wadą jest brak możliwości naładowania powerbanku za pomocą ładowarki USB.

NORAUTO COMPACT 12 800 mAh

Foto: Auto Świat

Sprzęt pozwala na kilkukrotne uruchomienie samochodu z pustą baterią. Może służyć jako powerbank do telefonu, da się go ładować z sieci 230 V i z USB. Jak większość takich urządzeń jest wyposażony w latarkę.

XTREME STARTER XS 800

Foto: Auto Świat

Szczytowy prąd rozruchowy 800 A, solidna obudowa, dobra elektronika (nie da się wywołać pożaru), a także możliwość ładowania z ładowarki USB to zalety urządzenia. Wadą jest stosunkowo wysoka cena – za 730 zł da się kupić dwa „chińczyki” z bateriami o podobnej pojemności.

EINHELL CC-JS 8

Foto: Auto Świat

Powerbank z funkcją rozruchu auta. Pojemność wbudowanej baterii 8000 mAh jest przeciętna, biorąc pod uwagę cenę sprzętu. Dostępne są też wersje z bateriami o większej pojemności 12 000 mAh.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: A w nim: Wskazujemy auta, które nie są odporne na korozję oraz co psuje się w elektronice samochodów. Sprawdzamy też kto produkuje trwalsze diesle, BMW czy VW? Oceniamy czy warto założyć instalację LPG i czy opłaca się regenerować amortyzatory ze zmiennym tłumieniem.

Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej