Foto: BMW / BMw

BMW e60 M5

Auto dostępne było z 6 biegową skrzynią ręczną lub 7-stopniową skrzynią Getrag SMG III z funkcją Launch Control. Przy okazji liftingu pojawiła się także nowa opcja w systemie iDrive - M Drive Settings. Po uruchomieniu silnik pracował w trybie P400, który ograniczał moc 400 KM. Wybieranie P500 zwiększyło ją do 507 KM, natomiast w P500S elektroniczna przepustnica oraz skrzynia pracuję bardziej agresywnie. iDrive pozwał również na sterowanie trybami pracy przekładni SMG III oraz umożliwiał wybrane siły tłumienia amortyzatorów. Ciekawym rozwiązaniem był Variable M Differential Lock. BMW podaje, że w przypadku problemów trakcyjnych dyferencjał mógł zostać automatycznie zblokowany w 100%. Pojawił się też Head-Up Display, a do cennika wróciła wersja kombi.

Moc, prędkość i emocje | 30 lat BMW M5 (slajd 30 z 40)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego