Foto: Auto Świat / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat / Auto Świat

Awaryjne odpalanie auta

Za pomocą miernika uniwersalnego możemy samodzielnie zmirzyć upływ prądu na postoju. Gdy jest za wysoki, akumulator jest bez szans!

Bardzo często przyczyną deficytu prądu i błyskawicznego zużycia baterii jest zbyt duży pobór prądu na postoju – po zamknięciu samochodu i wyłączeniu wszystkich odbiorników.

Prąd mogą pobierać np. radio (zwłaszcza niskiej jakości) lub autoalarm. Również zwarcie w instalacji lub np. niewyłączające się oświetlenie schowka mogą sprawiać problemy.

Upływ prądu nie powinien być wyższy niż 0,09 A. Jeśi – tak jak na zdjęciu – upływ prądu wynosi aż 0,8 A, akumulator o poj. 60 Ah zostanie wyładowany do zera w tydzień! Przyjmijmy, że usterki nie ma, jeśli amperomierz wskazuje „0” po przecinku.

Czy już czas na nowy akumulator? (slajd 8 z 8)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego