Bawarski producent dał zielone światło projektantom i ruszyły prace nad modelami serii 8. Co ciekawe, nie dotyczy to tylko jednej wersji nadwozia Coupe, lecz taże kabrio oraz modne w ostatnich czasach Gran Coupe.

Koncepcyjny model zobaczymy już w tym roku podczas Concorso d’Eleganza Villa d’Este, a wersja drogowa ma pojawić się najprawdopodobniej w 2019 roku. Kolejne wersje nadwozia mają trafić do sprzedaży rok później. Seria 8 ma być następcą dotychczasowej serii 6. Jest to logiczne rozwiązanie, aby topowe modele zostały nazwane najwyższym oznaczeniem w nomenklaturze niemieckiej marki.

Dodatkowo przełomem ma być legendarna plakietka M zdobiąca klapę bagażnika, która w tym połączeniu nigdy nie ujrzała światła dziennego. Co prawda w 1990 roku powstał prototyp M8, ale pozostawał w ukryciu aż do 2010 roku. Pod maską znajdował się silnik V12 połączony z 6-stopniową manualną skrzynią biegów.

Ze względu na obecne normy emisji spalin nie możemy liczyć na takie zestawienie, ale fani prędkości i tak powinni być zadowoleni. Do napędu M8 ma posłużyć 4-litrowe V8 Twin-turbo generujące 600 KM, które będzie stanowić konkurencję dla S63 AMG oraz S65.