Lifting w wykonaniu BMW zazwyczaj niesie ze sobą kosmetyczne zmiany, na pierwszy rzut oka zauważalne jedynie przez największych fanów marki. Tak też jest w tym przypadku. Przednie i tylne reflektory wyposażono w technologię LED, a charakterystyczne dla BMW pionowe wloty powietrza w grillu zostały polakierowane na czarny połysk.
Bardziej zauważalne będą dwa nowe kolory nadwozia dla serii 1: Sunset Orange i Seaside Blue oraz 3 dla serii 2: dwa powyższe oraz trzeci Mediterranean Blue. Ponadto dla obu modeli przewidziano nowe wzory felg ze stopów lekkich.
Wewnątrz efekty liftingu są bardziej widoczne. Kiedy podczas zamawiania samochodu zaznaczamy odpowiednią rubrykę, otrzymamy system iDrive wyposażony w dotykowy ekran (jak w serii 5), bezprzewodową ładowarkę indukcyjną, hot spot Wi-Fi oraz funkcje CarPlay / Android Auto. Ponadto odświeżone serie 1 i 2 maja nowe wykończenia kokpitu, wloty powietrza oraz nowy panel zarządzania multimediami.
Pod maską nić się nie zmieniło. W dalszym ciągu do wyboru mamy 3 i 4-cylindrowe silniki benzynowe oraz wysokoprężne, a w wersjach M140i i M240i na swoim miejscu pozostały dobrze znane rzędowe „szóstki”. Na wszystkich rynkach europejskich poza Wielką Brytanią można zamawiać powyższe „M-ki” z napędem xDrive.
Co sądzicie na temat zaistniałych zmian? Zapraszamy do komentowania.