Moda na takie pojazdy rozpoczęła się już kilka lat temu. Pierwszy był Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6, który znalazł naśladowców, a wśród nich Beijing Auto BJ80 6x6.

Do tej coraz liczniejszej rodziny sześciokołowców dołączyła amerykańska spółka Bruiser Conversions, która specjalizuje się w modyfikacjach samochodów Jeep Wrangler generacji TJ z lat 1966-2006 oraz JK z lat 2006-2018. Zmiany obejmują kompletną przebudowę podwozia i nadwozia oraz montaż nowych jednostek napędowych.

Prezentowany w galerii Jeep Wrangler będzie mial premierę podczas targów SEMA w Las Vegas. Bazą stał się Jeep Wrangler JK, w którym przedłużono tylną część ramy i zamontowano trzecią oś. Zwiększył się także prześwit auta.

Do napędu zastosowano ośmiocylindrowy widlasty silnik General Motors LS3 o pojemności skokowej 6,2 l i mocy 480 KM. Jednak na życzenie klientów mogą być montowane ośmiocylindrowe silniki Hemi lub turbodiesel Cummins.