Akcja filmu dzieje się w muzeum Skody w Mladá Boleslav, którego kolekcja nie jest ograniczona wyłącznie do samochodów. W swoich pierwszych dniach firma nazywała się Laurin & Klement, od nazwisk założycieli, i produkowała rowery. Potem rozszerzyła działalność o motocykle, a dopiero na końcu pojawiły się samochody. Skodzie udało się w ciekawy sposób w dwuminutowym wideo zamknąć całą 122-letnią historię tej marki i rozwiać ewentualne wątpliwości.
Obecny kształt logo Skody przedstawia skrzydlatą strzałę.
Galeria zdjęć
Kalafior, kura, Indianin, a może strzała… Wideo przygotowane przez Skodę, wyjaśnia nie tylko znaczenie znaku fabrycznego marki, ale również przypomina historię firmy, która narodziła się już w 1895 roku.
Akcja filmu dzieje się w muzeum Skody w Mladá Boleslav, którego kolekcja nie jest ograniczona wyłącznie do samochodów. W swoich pierwszych dniach firma nazywała się Laurin & Klement, od nazwisk założycieli, i produkowała rowery. Potem rozszerzyła działalność o motocykle, a dopiero na końcu pojawiły się samochody. Skodzie udało się w ciekawy sposób w dwuminutowym wideo zamknąć całą 122-letnią historię tej marki i rozwiać ewentualne wątpliwości.
Obecny kształt logo Skody przedstawia skrzydlatą strzałę.