Jeśli chcesz kupić Forda GT, ale mimo wszystko uważasz, że nie zasługuje ma miano samochodu dla prawdziwego faceta to jest wersja dla ciebie. Żartowaliśmy! Ford GT Competition to samochód dla klientów, którzy chcą nacieszyć się po torze wyścigowym i mają pojęcie jak to robić. Druga grupa zakupi ten samochód ze względu na fakt, że jest to unikalna wersja, w której zrobią większe wrażenie i która ma większy potencjał kolekcjonerski.
Celem pakietu Competition było nie tylko zmniejszenie masy auta, ale też obniżenie środka ciężkości, który obecnie ulokowany jest niemal tak korzystnie jak w samochodach wyczynowych. Pokrywa silnika została wykonana z tworzywa plexi, a zamiast hydraulicznych sprężyn mamy obecnie karbonowy pręt, który podtrzymuje ją po otwarciu.
Szyba za kierowcą wykonana jest z materiału znanego z smartfonów (Gorilla Glass), który jest dwa razy cieńszy standardowego. Cały pakiet powstał z elementów, które generalnie są dostępne jako wyposażenie opcjonalne w zwykłej wersji. Felgi wykonane są włókna węglowego, a układ wydechowy z tytanu. W wnętrzu brakuje klimatyzacji, multimediów, głośników, czy cupholderów. Króluje alcantara, która pokrywa nie tylko fotele, ale również kierownicę i deskę rozdzielczą.
Mimo, iż wiemy jak wygląda wersja Competition Ford wciąż nie ujawnia wszystkich informacji. Nie wiadomo, o ile kilogramów samochód został odchudzony, ile będzie kosztował, ani do ilu sztuk będzie ograniczona produkcja. Wiadomo natomiast, że Ford zaczął już zbierać zamówienia.
Ford zamontował cieńsze szyby, wyrzucił cześć wyposażenia z GT i narodziła się lżejsza i bardziej złowroga wersja Competition.
Jeśli chcesz kupić Forda GT, ale mimo wszystko uważasz, że nie zasługuje ma miano samochodu dla prawdziwego faceta to jest wersja dla ciebie. Żartowaliśmy!
Ford GT Competition to samochód dla klientów, którzy chcą nacieszyć się po torze wyścigowym i mają pojęcie jak to robić. Druga grupa zakupi ten samochód ze względu na fakt, że jest to unikalna wersja, w której zrobią większe wrażenie i która ma większy potencjał kolekcjonerski.
Celem pakietu Competition było nie tylko zmniejszenie masy auta, ale też obniżenie środka ciężkości, który obecnie ulokowany jest niemal tak korzystnie jak w samochodach wyczynowych. Pokrywa silnika została wykonana z tworzywa plexi, a zamiast hydraulicznych sprężyn mamy obecnie karbonowy pręt, który podtrzymuje ją po otwarciu.
Szyba za kierowcą wykonana jest z materiału znanego z smartfonów (Gorilla Glass), który jest dwa razy cieńszy standardowego. Cały pakiet powstał z elementów, które generalnie są dostępne jako wyposażenie opcjonalne w zwykłej wersji. Felgi wykonane są włókna węglowego, a układ wydechowy z tytanu. W wnętrzu brakuje klimatyzacji, multimediów, głośników, czy cupholderów. Króluje alcantara, która pokrywa nie tylko fotele, ale również kierownicę i deskę rozdzielczą.
Mimo, iż wiemy jak wygląda wersja Competition Ford wciąż nie ujawnia wszystkich informacji. Nie wiadomo, o ile kilogramów samochód został odchudzony, ile będzie kosztował, ani do ilu sztuk będzie ograniczona produkcja. Wiadomo natomiast, że Ford zaczął już zbierać zamówienia.