W tym wypadku mamy królewską kumulację we włoskim wydaniu. Na jednym torze spotkały F40, F40 LM Competizione oraz ich słynny poprzednik 288 GTO w unikalnej wersji Evolutione.
Ferrari 288 GTO jest motoryzacyjnym rarytasem, ale wersja Evolutione to jeden z najbardziej unikalnych sportowych samochodów świata. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele łączy 288 GTO i F40. Dopiero kształt wersji Evolutione uzmysławia konstrukcyjną bliskość tych modeli.
Powstało jedynie 5 sztuk 288 GTO Evolutione. Nieco większy wybór mamy w przypadku F40 LM Competizione, bo zbudowano aż 17 sztuk tej wersji.
Panowie z Gentlemen Drivers Japan mieli wyjątkową przyjemność poprowadzić tak unikalne samochody. Dla nas już sam dźwięk silników tych wersji Ferrari jest wystarczającym powodem, by sięgnąć po ten materiał.
Galeria zdjęć
Nie ma zbyt wielu samochodów na świecie, które wywołują tyle emocji, co Ferrari F40. W tym wypadku mamy królewską kumulację we włoskim wydaniu. Na jednym torze spotkały F40, F40 LM Competizione oraz ich słynny poprzednik 288 GTO w unikalnej wersji Evolutione.
Ferrari 288 GTO jest motoryzacyjnym rarytasem, ale wersja Evolutione to jeden z najbardziej unikalnych sportowych samochodów świata. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele łączy 288 GTO i F40. Dopiero kształt wersji Evolutione uzmysławia konstrukcyjną bliskość tych modeli. Powstało jedynie 5 sztuk 288 GTO Evolutione. Nieco większy wybór mamy w przypadku F40 LM Competizione, bo zbudowano aż 17 sztuk tej wersji.
Panowie z Gentlemen Drivers Japan mieli wyjątkową przyjemność poprowadzić tak unikalne samochody. Dla nas już sam dźwięk silników tych wersji Ferrari jest wystarczającym powodem, by sięgnąć po ten materiał.