Podstawowa wersja Fiata 500X Pop napędzana jest czterocylindrowym silnikiem benzynowy 1,6 E-Torq o mocy 110 KM połączonym z pięciobiegową manualną skrzynią biegów. Jego cena to 59 900 zł,a w wyposażeniu standardowym znalazły się m.in. sześć poduszek powietrznych, zaawansowany system ESC (Electronic Stability Control) zawierający układy DST - Dynamic Steering Torque, EBD - Electronic Brake Differential, ERM - Electronic Roll Mitigation, EBP - Electronic Brake Prefill, HSA - Hill Start Assist oraz PBA - Panic Brake Assist.
Dopełnieniem jest także centralny zamek z pilotem w kluczyku, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, elektryczny hamulec postojowy, lusterka zewnętrzne elektrycznie sterowane i podgrzewane, elektryczne progresywne wspomaganie kierownicy i czujniki zapięcia pasów przednich i tylnych.
Kolejna wersja to Fiat 500X Pop Star dostępna od 64 900 zł, bogatsza od wersji Pop m.in. o klimatyzację, światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, felgi ze stopów lekkich 17-calowych, selektor trybu jazdy - Drive Mood Selector czy radio UConnect z 5-calowym dotykowym ekranem i systemem Bluetooth z 6 głośnikami, przyciskami do sterowania radiem z koła kierownicy oraz portami USB i AUX.
Wersja Lounge to najlepiej wyposażony Fiat 500X wykończony w stylistyce City Look i wyceniony na 72 500 zł. Ponad wersję Pop Star oferuje następujące elementy wyposażenia: system Keyless Entry&Go - bezkluczykowe uruchamianie silnika oraz dostęp do samochodu, klimatyzację automatyczną dwustrefową, reflektory biksenonowe, system nawigacji UConnect Nav z 5-calowym dotykowym ekranem, systemem Bluetooth i 3,5-calowym kolorowym ekranem TFT pomiędzy zegarami.
Fiat 500X z nadwoziem o uterenowionej stylistyce Off-Road Look dostępny jest w dwóch wersjach wyposażenia: Cross i Cross Plus.
Wersja Fiata 500X Cross kosztuje 75 900 zł, oferując wyposażenie jak wersja Pop Star wzbogacone m.in. o: relingi dachowe, off-roadowo stylizowane zderzaki przedni i tylny, system trakcji przedniej osi Traction+ oraz przyciemniane szyby boczne i tylną.
Wersja Cross Plus Fiata 500X dostępna jest ze standardowym napędem 4x4 i kosztuje 96 600 zł. Za tę cenę otrzymujemy 500X z silnikiem wysokoprężnym 2.0 MultiJet 140KM o wyposażeniu standardowym wzbogaconym w stosunku do wersji Cross o system Keyless Entry&Go - bezkluczykowe uruchamianie silnika oraz dostęp do samochodu, klimatyzację automatyczną dwustrefową, reflektory biksenonowe, system nawigacji UConnect Nav z 5" dotykowym ekranem i systemem Bluetooth, 3,5-calowy kolorowy ekran TFT pomiędzy zegarami, 18-calowe felgi ze stopów lekkich i tylne czujniki parkowania.
Fiat 500X – polskie ceny:
- 500X 1.6 E-Torq 16v 4x2 POP - 59 900 zł.
- 500X 1.6 E-Torq 16v 4x2 POP STAR - 64 900 zł.
- 500X 1.4 MultiAir II 16v 4x2 POP STAR - 72 900 zł.
- 500X 1.6 Multijet II 16v 4x2 POP STAR - 78 400 zł.
- 500X 1.6 E-Torq 16v 4x2 LOUNGE - 72 500 zł.
- 500X 1.4 MultiAir II 16v 4x2 LOUNGE - 80 500 zł.
- 500X 1.6 Multijet II 16v 4x2 LOUNGE - 86 100 zł. 500X 1.4 MultiAir II 16v 4x2 CROSS - 75 900 zł.
- 500X 1.6 Multijet II 16v 4x2 CROSS - 81 600 zł.
- 500X 2.0 Multijet II 16v 4x4 CROSS - 86 900 zł.
- 500X 2.0 Multijet II 16v 4x4 AT9 CROSS - 97 600 zł
- 500X 2.0 Multijet II 16v 4x4 CROSS PLUS - 96 600 zł.
- 500X 2.0 Multijet II 16v 4x4 AT9 CROSS PLUS - 105600 zł
Galeria zdjęć
Nowy Fiat 500X to samochód, w który można się „ubierać" każdego dnia śmiało i z przyjemnością, to oryginalny strój o miękkich kształtach, dający maksymalną swobodę ruchu, a dzięki niezliczonym możliwościom indywidualizacji, odzwierciedla osobowość kierowcy. Solidny i mocny wygląd samochodu znajduje swoją doskonałą równowagę stylistyczną w harmonijnej linii, która wyraża się w rozmiarach idealnych dla Klientów, którzy poszukują komfortu, przestrzeni oraz wyposażenia typowego dla kompaktowych sedanów. Jednocześnie, nowy 500X „robi ukłon" w stronę tych, którzy codziennie muszą zmagać się z ruchem miejskim, dzięki swoim ograniczonym rozmiarom: jej długość to 4 metry i 25 centymetrów, szerokość 180 centymetrów i wysokość 160 centymetrów (w przypadku występowania relingów dachowych lub napędu 4x4, wymiary to odpowiednio 161 i 162 cm).
Nowy Fiat 500X jest dostępny zarówno w konfiguracji z napędem na dwa, jak i na cztery koła. Cechą szczególną napędu 4x4 nowego crossovera Fiata jest zastosowanie systemu odłączania osi tylnej, który umożliwia zredukowanie strat energii, kiedy nie jest konieczne wykorzystanie trybu 4x4, gwarantując w ten sposób większą oszczędność spalania. Jest to jedyny samochód z tego segmentu (oprócz Jeepa Renegade), który oferuje odłączanie osi tylnej, pozwalając płynnie przejść z napędu na dwa koła na napęd na cztery koła i zapewnić prawidłowe zarządzanie momentem pomiędzy osiami, bez jakiejkolwiek interwencji ze strony kierowcy.
Fiat 500X dostępny jest na rynku polskim z silnikami benzynowymi 1.6 E-Torq o mocy 110 KM (z pięciostopniową, manualną skrzynią biegów i napędem na przód), 1.4 Turbo MultiAir2 o mocy 140 KM (z napędem na przód i manualną sześciostopniową skrzynią biegów), 1.4 Turbo MultiAir2 o mocy 170 KM (z dziewięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów i napędem 4x4) oraz silnikami diesla 1.6 MultiJet II o mocy 120 KM (z napędem na przód i z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów) oraz 2.0 MultiJet II o mocy 140 KM (z dziewięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów i z napędem 4x4). Jednostka napędowa 1.4 Turbo MultiAir II o mocy 140 KM jest również dostępna z napędem na przód i z sześciostopniową, automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią biegów. Innowacyjny, automatyczny i sekwencyjny napęd z podwójnym sprzęgłem zapewnia komfort jazdy oraz sportowe emocje, dzięki szybkości zmiany biegów, oferując dużą efektywność oraz optymalizację spalania. Składa się z dwóch równoległych napędów, które umożliwiają zmianę biegów w niezwykle krótkim czasie, równolegle odłączając jedno sprzęgło i włączając drugie. Do wyboru będzie również silnik turbodiesel 2.0 MultiJet II o mocy 140 KM (z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów i napędem 4x4).
Wersja Fiata 500X Cross kosztuje 75 900 zł, oferując wyposażenie jak wersja Pop Star wzbogacone m.in. o: relingi dachowe, off-roadowo stylizowane zderzaki przedni i tylny, system trakcji przedniej osi Traction+ oraz przyciemniane szyby boczne i tylną.
Wersja Cross Plus Fiata 500X dostępna jest ze standardowym napędem 4x4 i kosztuje 96 600 zł. Za tę cenę otrzymujemy 500X z silnikiem wysokoprężnym 2.0 MultiJet 140KM o wyposażeniu standardowym wzbogaconym w stosunku do wersji Cross o system Keyless Entry&Go - bezkluczykowe uruchamianie silnika oraz dostęp do samochodu, klimatyzację automatyczną dwustrefową, reflektory biksenonowe, system nawigacji UConnect Nav z 5" dotykowym ekranem i systemem Bluetooth, 3,5-calowy kolorowy ekran TFT pomiędzy zegarami, 18-calowe felgi ze stopów lekkich i tylne czujniki parkowania.