Model

FORD C-Max Ambiente to samochód dla 5 osób. Dostęp do wnętrza zapewnia 5 drzwi. C-Max 1.8 MR`07 Ambiente to samochód o długości nadwozia wynoszącej 4372 mm, a pozostałe wymiary to: 1825 mm (szerokość) oraz 1588 mm (długość). Dzięki tym rozmiarom samochód zapewnia poprawną przestronność wnętrza w ramach swojej klasy nadwozia. Produkcja prezentowanej generacji FORD C-Max przypada na lata 2003 - 2010.

Czytaj więcej o FORD C-Max

Silnik

Pod maską C-Max działa jednostka napędowa o pojemności 1798 cm3. Prezentowany C-Max 1.8 MR`07 jest napędzany paliwem jakim jest benzyna. Model posiada silnik o mocy 125 KM i manualną skrzynię biegów, która jest 5-biegowa. Moc trafia na asfalt za pośrednictwem napędu, który jest przedni (4x2). Poza wymienioną wersją silnikową FORD C-Max występuje w 6 wersjach silnikowych.

Wyposażenie

Ten C-Max 1.8 MR`07 figuruje w 8 wariantach wyposażenia. Opisywana wersja nazywa się C-Max 1.8 MR`07, a jego wersja wyposażenia to Ambiente. Zawartość wyposażenia tej wersji FORD występuje w tabeli poniżej.

Wyposażenie
  • Szyby przednie regulowane elektrycznie
  • Szyba tylna ogrzewana
  • Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie
  • Poduszki powietrzne boczne przednie
  • Zamek centralny zdalnie sterowany
  • Wspomaganie układu kierowniczego elektrohydrauliczne
  • Immobilizer
  • Konsola centralna
  • Spoiler dachowy
  • Wycieraczka szyby tylnej

Dane Techniczne

FORD C-Max 1.8 MR`07 figuruje w 1 wersjach nadwozia oraz w 8 wersjach wyposażenia. Tak ukazują się dane techniczne C-Max w latach 2003 - 2010

Najważniejsze dane

Marka FORD
Model C-Max
Generacja DM2
Wersja Ambiente
Kategoria SAMOCHODY OSOBOWE
Rodzaj paliwa benzyna
Napęd przedni (4x2)
Typ nadwozia minivan
Produkcja Od 2007
Produkcja Do 2010
Pojemność silnika 1798 cm³
Moc 92 kW
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Masa całkowita 1910 kg
Szerokość 1825 mm
Długość 4372 mm
Wysokość 1588 mm
Pakiety
  • Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
  • System ESP + TCS
  • Tarcze kół stalowe 15" opony 195/65
  • ABS + EBD + system wspomagania nagłego hamowania