Model
VOLKSWAGEN up! 1.0 TSI MR`17 wytwarzano w latach 2011 - 2022. Wymiary tego VOLKSWAGEN up! to: długość - 3600 mm, szerokość - 1641 mm oraz wysokość - 1504 mm. Takie gabaryty pozwoliły na wygospodarowanie 4 miejsc w przestrzeni pasażerskiej. Właściwy dostęp od kabiny daje 5 drzwi. Ze względu na swój rozmiar up! waży 1330 kg co jest przeciętnym wynikiem w swojej klasie. Ten up! 1.0 TSI MR`17 występuje w 4 wersjach nadwozia.
Czytaj więcej o VOLKSWAGEN up!
Silnik
Pod maską VOLKSWAGEN up! 1.0 TSI MR`17 działa jednostka o pojemności 999 cm3. Jest to motor zasilany paliwem jakim jest benzyna i generuje moc na poziomie 90 KM. Producent przewidział przeniesienie napędu za pomocą manualnej skrzyni biegów. 5-biegowa przekładnia doprowadza moment obrotowy do osi, których napęd jest przedni (4x2). Poza wymienioną wyżej wersją VOLKSWAGEN przewidział 5 wersji silnikowych dla tego modelu.
Wyposażenie
W specyfikacji producent zaplanował łącznie aż 5 wersji wyposażenia. Prezentowany up! to wersja high up!. Takie samochód nosi oznaczenie up! 1.0 TSI MR`17.
| Wyposażenie |
|
|---|
Dane Techniczne
Poniższa tabela dotyczy informacji technicznych VOLKSWAGEN up! 1.0 TSI MR`17. Wśród parametrów znajdują się wartości zawierające każdej z 5 wersji wyposażenia.
Najważniejsze dane
| Marka | VOLKSWAGEN | |||
|---|---|---|---|---|
| Model | up! | |||
| Generacja | AA | |||
| Wersja | high up! | |||
| Kategoria | SAMOCHODY OSOBOWE | |||
| Rodzaj paliwa | benzyna | |||
| Napęd | przedni (4x2) | |||
| Typ nadwozia | hatchback | hatchback | hatchback | hatchback |
| Produkcja Od | 2016 | 2016 | 2017 | 2017 |
| Produkcja Do | 2017 | 2017 | 2019 | 2019 |
| Pojemność silnika | 999 cm³ | 999 cm³ | 999 cm³ | 999 cm³ |
| Moc | 66 kW | 66 kW | 66 kW | 66 kW |
| Liczba drzwi | 5 | 3 | 3 | 5 |
| Liczba miejsc | 4 | 4 | 4 | 4 |
| Masa całkowita | 1330 kg | 1330 kg | 1330 kg | 1330 kg |
| Szerokość | 1641 mm | 1641 mm | 1641 mm | 1641 mm |
| Długość | 3600 mm | 3600 mm | 3600 mm | 3600 mm |
| Wysokość | 1504 mm | 1504 mm | 1504 mm | 1504 mm |
| Pakiety |
|
|||