Range Rover Evoque dostępny jest na rynku od 2011 roku. Wygląda rewelacyjnie, jeździ bardzo dobrze, ale nie jest szczególnie popularny. Przynajmniej w Polsce. W tym segmencie klienci sięgają chętniej po Audi, BMW, Nissana czy Volkswagena. Poza tym nigdy nie powstała usportowiona odmiana, która zawsze przyciąga dodatkową klientelę.
W końcu producent zdał sobie sprawę, że warto wzmocnić Evoque. W dzisiejszych czasach 200 KM nie robi już tak wielkiego wrażenia jak jeszcze 10 lat temu. Hot hatche mają już po 300 i więcej KM i nikt nie narzeka. Dlatego brytyjski SUV otrzymał benzynowy, czterocylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów z turbodoładowaniem.
Jednostka rozwija 290 KM i 400 Nm. Pozwala rozpędzić SUV-a od 0 do 100 km/h w 6 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 230 km/h. To półka mniejszych hot hatchy i powód do podniesienia adrenaliny za kółkiem. Dodatkiem do silnika są usportowione fotele z lepszym trzymaniem, pakiet aerodynamiczny i nowe felgi. W ofercie dostępny jest także inny benzynowy lub wysokoprężny motor dwulitrowy turbo o mocy 240 KM. Diesel rozwija aż 500 Nm!
Czy mocniejsze silniki zwiększą zainteresowanie Evoquem? Zapraszamy do komentowania.
Galeria zdjęć
Range Rover Evoque dostępny jest na rynku od 2011 roku. Wygląda rewelacyjnie, jeździ bardzo dobrze, ale nie jest szczególnie popularny. Przynajmniej w Polsce. W tym segmencie klienci sięgają chętniej po Audi, BMW, Nissana czy Volkswagena. Poza tym nigdy nie powstała usportowiona odmiana, która zawsze przyciąga dodatkową klientelę.
W końcu producent zdał sobie sprawę, że warto wzmocnić Evoque. W dzisiejszych czasach 200 KM nie robi już tak wielkiego wrażenia jak jeszcze 10 lat temu. Hot hatche mają już po 300 i więcej KM i nikt nie narzeka. Dlatego brytyjski SUV otrzymał benzynowy, czterocylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów z turbodoładowaniem.
Jednostka rozwija 290 KM i 400 Nm. Pozwala rozpędzić SUV-a od 0 do 100 km/h w 6 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 230 km/h. To półka mniejszych hot hatchy i powód do podniesienia adrenaliny za kółkiem. Dodatkiem do silnika są usportowione fotele z lepszym trzymaniem, pakiet aerodynamiczny i nowe felgi. W ofercie dostępny jest także inny benzynowy lub wysokoprężny motor dwulitrowy turbo o mocy 240 KM. Diesel rozwija aż 500 Nm!
Czy mocniejsze silniki zwiększą zainteresowanie Evoquem? Zapraszamy do komentowania.