Wciąż nie ma informacji na temat danych technicznych. Z tego co można dostrzec wersja RS różni się słabszej GT poszerzonymi błotnikami oraz otworami przewietrzającymi przednie hamulce oraz sporej wielkości dyfuzorem, w którego centralnej części znajduje się trapezoidalna końcówka układu wydechowego. Nie pojawiły się jeszcze zdjęcia wnętrza, ale z pewnością auto otrzyma dedykowane kubełkowe fotele.
Nie ma również informacji na temat silnika Megane RS. Firma potwierdza natomiast, że klienci będą mogli wybierać pomiędzy ręczną i automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów. Można się spodziewać, że motor będzie bazował na turbodoładowanej konstrukcji Alpine A110 o pojemności 1.8 litra.
Samochód otrzyma napęd na przednie koła, ale dzięki układowi czterech skrętnych kół nie będzie cierpiał na nieprzyjemną tendencję do podsterowności. Mogliśmy się o tym przekonać w przypadku naszego długodystansowego Megane w wersji GT, który również wyposażony jest w system 4Control.
Renault zapewnia, że sprzedaż rozpocznie się z początkiem roku 2018. Nowe wcielenie Megane RS będzie musiało zmierzyć się na rynku choćby z Hondą Civic Type R (306 KM), ale biorąc pod uwagę dotychczasowe dzieła działu RenaultSport można się spodziewać intensywnych wrażeń, tym bardziej, że będzie dostępna wersja z ręczną skrzynią.
W sieci pojawiły się zdjęcia zakamuflowanego Renaulta Megane RS. Samochód pojawił się również w takiej formie na torze F1 tuż przed Gran Prix Monaco.
Wciąż nie ma informacji na temat danych technicznych. Z tego co można dostrzec wersja RS różni się słabszej GT poszerzonymi błotnikami oraz otworami przewietrzającymi przednie hamulce oraz sporej wielkości dyfuzorem, w którego centralnej części znajduje się trapezoidalna końcówka układu wydechowego. Nie pojawiły się jeszcze zdjęcia wnętrza, ale z pewnością auto otrzyma dedykowane kubełkowe fotele.
Nie ma również informacji na temat silnika Megane RS. Firma potwierdza natomiast, że klienci będą mogli wybierać pomiędzy ręczną i automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów. Można się spodziewać, że motor będzie bazował na turbodoładowanej konstrukcji Alpine A110 o pojemności 1.8 litra.
Samochód otrzyma miał napęd na przednie koła, ale dzięki układowi czterech skrętnych kół nie będzie cierpiał na nieprzyjemną tendencję do podsterowności. Mogliśmy się o tym przekonać w przypadku naszego długodystansowego Megane w wersji GT, który również wyposażony jest w system 4Control.
Renault zapewnia, że sprzedaż rozpocznie się z początkiem roku 2018. Nowe wcielenie Megane RS będzie musiało zmierzyć się na rynku choćby z Hondą Civic Type R (306 KM), ale biorąc pod uwagę dotychczasowe dzieła działu RenaultSport można się spodziewać intensywnych wrażeń, tym bardziej, że będzie dostępna wersja z ręczną skrzynią.