Nowy D-Max znacznie urósł. Prezentuje się muskularnie i nowocześnie, ma też oferować znacznie większy komfort jazdy. Pojazd będzie oferowany w trzech wersjach nadwozia: z pojedynczą kabiną, wydłużoną kabiną z dodatkowymi drzwiami otwieranymi pod wiatr i podwójną kabiną.

Do napędu przewidziano tylko jeden silnik – turbodiesla z bezpośrednim wtryskiem Common Rail o pojemności 2,5 litra, który generuje 163 KM mocy i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego (dostępny w przedziale 1400-2000 obr./min.). Napęd 4x4 jest seryjny.

Pikap w standardzie (wersja L) jest bardzo bogato wyposażony, ma m.in.: system ABS z EBD, system stabilizacji toru jazdy i kontrolę trakcji, manualną klimatyzację, 4 poduszki powietrzne i kurtynowe,autoalarm, wspomaganie kierownicy, elektrycznie sterowane szyby, ogrzewaną tylną szybę, automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne, centralny zamek, 16-calowe felgi i światła do jazdy dziennej.

W wyższym poziomie LS otrzymujemy ponadto: tempomat, multifunkcyjny wyświetlacz centralny, centralny schowek z podłokietnikiem, radio CD/MP3 z wejściem AUX i mini USB oraz łącznością Bluetooth,światła przeciwmgielne, projekcyjne reflektory, podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka boczne, chromowany grill, przedni zderzak w kolorze nadwozia oraz tylne światła w technologii LED. W najwyższej odmianie LSX auto wyposażone jest jeszcze w skórzaną tapicerkę, ogrzewane fotele przednie, system audio ze sterowaniem z kierownicy,

Nowy Isuzu D-Max - cennik

Foto: Auto Świat
Nowy Isuzu D-Max wyceniony