w innowacyjne technologie Goodyeara: SoundComfort i SealTech. Rozszerzenie linii wpisuje się również w rosnący popyt na europejskich rynkach na SUV-y i pojazdy elektryczne.
Nowe jednostki asortymentowe zostały zoptymalizowane pod kątem szerokiej gamy nowoczesnych aut, w tym popularnych pojazdów elektrycznych, takich jak Volvo EX90, Audi Q7, Range Rover Sport, Tesla Model Y, Polestar 4 i Audi Q8 e-tron. Podobnie jak wszystkie opony Goodyeara, Eagle F1 Asymmetric 6 jest przystosowana do potrzeb samochodów elektrycznych - jej niskie opory toczenia poprawiają wydajność i zmniejszają hałas odczuwalny we wnętrzu pojazdu. Dzięki tym właściwościom model ten doskonale sprawdzi się w najnowszych pojazdach wchodzących na rynek.
Wielokrotnie nagradzana wydajność dzięki wiodącym w swojej klasie technologiom
Nowe jednostki asortymentowe będą wprowadzane na rynek stopniowo – 27
z nich pojawi się w pierwszej połowie br., a kolejne 15 w kolejnych miesiącach. Ponad połowa nowych wariantów będzie wyposażona w innowacyjne technologie Goodyeara: SoundComfort i SealTech. SoundComfort redukuje hałas drogowy, zapewniając cichszą i bardziej komfortową jazdę, natomiast SealTech skutecznie uszczelnia ewentualne przebicia opony do 5 mm, zwiększając bezpieczeństwo i wygodę użytkowania.
Niskie opory toczenia i wysoka nośność opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 sprawiają, że jest ona optymalnym wyborem dla nowoczesnych SUV-ów
i pojazdów elektrycznych, które wymagają maksymalnej wydajności i zasięgu. Dzięki konstrukcji dostosowanej do pojazdów EV oraz bieżnikowi tłumiącemu dźwięki, który redukuje szum drogowy o 1 dB (A) [1], co oznacza ponad 20-procentowe obniżenie rzeczywistego poziomu hałasu, opona zapewnia cichszą i bardziej komfortowa jazdę [2].
Opona Eagle F1 Asymmetric 6 została również wyposażona w technologię Goodyear Dry Stability Plus, która umożliwia jej adaptację do nawierzchni, zapewniając optymalną przyczepność, trakcję i stabilność. Na mokrej nawierzchni zastosowana zaawansowana żywica poprawia kontakt opony z podłożem, co przekłada się na dobrą przyczepność.
Od momentu debiutu na rynku Eagle F1 Asymmetric 6 zdobyła uznanie w całej Europie, odnosząc liczne zwycięstwa w testach magazynów motoryzacyjnych.
W 2023 roku otrzymała najwyższe wyróżnienie w prestiżowym teście opon letnich Auto Bild oraz tytuł Eco-Master, który utrzymała przez dwa kolejne lata [3].
„Cieszymy się, że sukces opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 pozwala nam rozszerzyć jej dostępność na jeszcze więcej pojazdów w segmencie premium.
W obliczu dynamicznego rozwoju rynku SUV-ów i pojazdów elektrycznych
w Europie z dumą oferujemy najbardziej wszechstronną gamę opon Eagle F1 Asymmetric 6, dostosowaną do potrzeb nowoczesnych i elektrycznych pojazdów,” powiedziała Sonia Leneveu, dyrektorka marketingu opon osobowych Goodyear w Europie.
[1] Wewnętrzny test wykazał redukcję hałasu w porównaniu do poprzedniego modelu Eagle F1 Asymmetric 5.
[2] Spadek o 1 dB (A) odpowiada redukcji mocy akustycznej źródła hałasu o 21%.
[3] Auto Bild: 50 testowanych opon letnich w rozmiarze 225/45R18. Samochód testowy: BMW serii 3. Wydanie 10/2023.