Pod maską UP GTI będzie miał ten sam trzycylindrowy silnik co do tej pory, ale jego moc została podniesiona dzięki turbosprężarce. Choć dane nie zostały jeszcze ujawnione mówi się 113 KM i przyspieszeniu do setki w czasie 9 sekund.
Co ciekawe to osiągi zbliżone do VW Golfa GTI pierwszej generacji, który miał pod maską wolnossący silnik 1.6 l o mocy 108 KM i przyspieszał do setki w czasie 8,8 s.
Z zewnątrz łatwo zauważyć, że mamy do czynienia z usportowioną wersją. Wyraźnie widoczne jest logo GTI, przebudowane zderzaki, 17-calowe felgi, niższe zawieszenie, sportowy wydech i klasyczne czerwone paski na karoserii. W środku znajdziemy słynną tapicerkę w kratę, którą obite są kubełkowe fotele.
Volkswagen UP GTI będzie się musiał zmierzyć na rynku z Renaultem Twingo GT.
Galeria zdjęć
Volkswagen pokazał samochód koncepcyjny, ale obiecuje, że VW Up GTI trafi do produkcji na początku 2018 roku. Można się spodziewać, że VW dotrzyma obietnicy ponieważ biały UP jaki pojawił się na zdjęciach fabrycznych wydaje się konstrukcją skończoną.
Pod maską UP GTI będzie miał ten sam trzycylindrowy silnik co do tej pory, ale jego moc została podniesiona dzięki turbosprężarce. Choć dane nie zostały jeszcze ujawnione mówi się 113 KM i przyspieszeniu do setki w czasie 9 sekund.
Co ciekawe to osiągi zbliżone do VW Golfa GTI pierwszej generacji, który miał pod maską wolnossący silnik 1.6 l o mocy 108 KM i przyspieszał do setki w czasie 8,8 s. Z zewnątrz łatwo zauważyć, że mamy do czynienia z usportowioną wersją. Wyraźnie widoczne jest logo GTI, przebudowane zderzaki, 17-calowe felgi, niższe zawieszenie, sportowy wydech i klasyczne czerwone paski na karoserii. W środku znajdziemy słynną tapicerkę w kratę, którą obite są kubełkowe fotele.
Volkswagen UP GTI będzie się musiał zmierzyć na rynku z Renaultem Twingo GT.