"Z przeprowadzonych analiz marketingowych wynika, że liczba nabywców oczekujących dobrej jakości paliw po atrakcyjnych cenach stale rośnie - obecnie stanowią oni 25 proc. kierowców odwiedzających stacje paliw. Dynamika tego trendu pozwala przypuszczać, że w momencie zakończenia procesu zmiany struktury sieci PKN ORLEN, udział klientów w tym segmencie w 2009 roku wzrośnie do 33 proc." - powiedział Wojciech Heydel, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży.W nocy (22.00 - 6.00) niektóre stacje będą pracować jako bezobsługowe. W tym czasie cena paliw zostanie obniżona średnio o kolejne kilka groszy. Na tych obiektach dostępne będą wszystkie paliwa z wyjątkiem LPG, którego tankowanie wymaga obsługi pracownika stacji. Płatność dokonywana będzie za pomocą kart kredytowych lub gotówki przy dystrybutorze.Spółka planuje uruchomienie do 2009 roku około 1000 stacji paliw w marce ekonomicznej. Do końca roku 2005 r. uruchomionych zostanie w sumie 30 obiektów. Do nowej struktury "rekrutowane" będą stacje franczyzowe, patronackie, stowarzyszone i niezależne, które będą spełniały wymogi marki ekonomicznej. Koncern planuje ponadto szukanie nowych lokalizacji.Lista stacji: http://www.bliska.pl