Chevrolet przedstawił wersją modelu Corvette z nazwą Grand Sport. Od roku modelowego 2010 zastąpi ona Corvette z pakietem Z51 Performance Package i będzie dostępna w wersjiCoupé i Convertible.
Najważniejszą różnicą Corvette Grand Sport od standardowego modelu jest poszerzona karoseria z otworami chłodzącymi hamulce. Poszerzone błotniki ukrywają koła o wymiarach 275/35 ZR18 z przodu i 325/30 ZR19 z tyłu. Nowy jest także przedni i tylny spiler.
W rzeczywistości zmiany są o wiele większe. Corvette Grand Sport ma zmodyfikowane zawieszenie, skrócone przełożenia przekładni automatycznej, a także zwiększoną średnicę tarcz hamulcowych do 355 mm z przodu i 340 mm z tyłu. Całkowity charakter pojazdu przypomina Corvette Z06, która sprzedawana jest jako coupé bez zdejmowanych paneli dachu i nie oferuje automatycznej skrzyni biegów z sekwencyjnym sterowaniem pod kołem kierownicy.
Silnik 6,2 V8 LS3 może być oferowany w wersji standardowej ze sportowym układem wydechowym, co zapewnie wzrost mocy do 321 kW (430 KM) i maksymalnego momentu obrotowego 575 Nm lub do 325 kW (436 KM) i momentu 580 Nm. Chłodnica oleju w dyferencjale i akumulatory przesunięte zostały w kierunku tylnej osi.
Sama nazwa Grand Sport nawiązuje do bogatej historii modelu Corvette. Po raz pierwszy pojawiła się ona w 1963 roku w modelach przeznaczonych zarówno do ruchu drogowego i do wyścigów. Powstało pięć prototypów, ale w General Motors podjęto decyzję o rezygnacji z udziału w sportach motorowych. Podobna nazwa pojawiła się ponownie w 1996 roku w limitowanej serii 1000 egz. Corvette C4.