Cadillac CTS-Vjest napędzany ośmiocylindrowym silnikiem widlastym typu LSA o pojemności skokowej 6,2 litra i mocy 415 kW, który znany jest już z wersji sedan. Maksymalny moment obrotowy wynosi 747 Nm i jest przenoszony na tylne koła za pośrednictwem sześciostopniowej przekładni Tremec. W ofercie jest także automatyczna przekładnia Hydra-Matic z identyczną liczbą stopni przełożenia i sterowaniem na kole kierownicy.
W porównaniu z sedanem CTS-V zwiększył się rozstaw tylnych kół o 25 mm. Zastosowano także system adaptacyjnych amortyzatorów Magnetic Ride Control. Elektroniczne sensory odczytują jakość nawierzchni i odpowiednio przystosowują ustawienie zawieszenie, co ma pozytywny wpływ na własności jezdne. Kierowca ma do wyboru dwie możliwości – komfortową Tour i bardziej dynamiczną Sport. Hamulce tarczowe dostarcza Bremo – z przodu sześciozaciskowe, z tyłu czterozaciskowe. Standardem są 19-calowe koła z metali lekkich z oponami Michelin Pilot Sport 2.