W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Jeep Avenger w Polsce ma nową ofertę
Jeep Avenger to produkowany w Polsce miejski SUV, którego pokochano w całej Europie. Mierzy 4084 mm długości, 1776 mm szerokości i 1534 mm wysokości. To prawdziwa gratka dla każdego miłośnika segmentu B. Trudno o ciekawiej wyglądającego i nowocześniejszego SUV-a tych rozmiarów. Zwłaszcza że wyróżnia się na tle rywali umiejętnościami w terenie. Avenger jest dostępny z różnymi napędami: w pełni elektrycznym, benzynowym, oraz hybrydowym e-Hybrid 4x2 i 4xe. Każdy Avenger jest dostępny w nowoczesnym finansowaniu Simply Drive. Dzięki niemu kierowca nie musi kupować samochodu na własność. Użytkując auto, spłaca go przez okres objęty umową, a po tym czasie może wymienić go na nowy. Jak to działa?
Sprawdzamy, ile kosztuje hybrydowy Jeep Avenger
Sprawdziliśmy SimplyDrive dla dwóch Avengerów. Klient może dopasować ofertę pod swoje potrzeby. Wybieramy m.in. wysokość wpłaty własnej, okres abonamentu czy roczny limit km. Na koniec umowy są trzy opcje: zwrot pojazdu do dealera, wykupienie pojazdu po ustalonej cenie na początku umowy lub rozłożenie na raty kwoty wykupu. Jeep gwarantuje wykup, a także dorzuca atrakcyjne dodatki, m.in. produkty ubezpieczeniowe. I tak za Avengera e-Hybrid przy wpłacie własnej na poziomie 10 proc. trzeba płacić tylko od 970 zł netto miesięcznie. To bardzo ciekawa wersja silnikowa. 100-konny silnik spalinowy jest wspomagany przez zintegrowany z automatyczną skrzynią biegów, 28-konny silnik elektryczny. Przy niskich prędkościach może poruszać się tylko na napędzie elektrycznym, co przekłada się na niskie zużycie paliwa (4,9-5,0 l/100 km w cyklu mieszanym WLTP).
A może elektryk? Czaruje komfortem i wygodę. Nie tylko w mieście
Na specjalnej stronie Jeepa możecie sprawdzić, ile kosztują wszystkie wersje napędowe i dopasować każdy z parametrów pod siebie. My z ciekawości postanowiliśmy wziąć pod lupę topową, elektryczną odmianę. Avenger BEV ma 156 KM i rozpędza się do 100 km na godz. w okrągłe dziewięć sekund. Na co dzień oczarowuje błyskawiczną reakcją na gaz, płynnym rozwijaniem mocy i ciszą. Kierowca nie musi się przejmować o zasięg. Akumulator o pojemności 54 kWh zapewnia około 400 km zasięgu w cyklu mieszanym WLTP, a szybkie ładowanie pozwala na uzupełnienie baterii od 20 do 80 proc. w zaledwie 24 min. Taki elektryk musi być zaporowo drogi, prawda? Właśnie nie. W ofercie SimplyDrive bez problemu znajdziecie dobrze wyposażonego i nowoczesnego SUV-a – i to z wpłatą początkową tylko 1 zł netto!