2-litrowy silnik TFSI mocniejszegoX-BOW-a będzie pochodził nadal od Audi, a dokładnie z modelu S3. Modyfikacje jednostki napędowej pozwoliły podnieść moc do 300 KM! (o 60 więcej niż w standardowej wersji). Jeśli dodamy do tego małą masę pojazdu – ok. 800 kg, to robi się naprawde ciekawie. Ponadto niższa pozycja i zmienione usytuowanie motoru zapewniabardziej precyzyjne prowadzenie i umożliwia szybsze pokonywanie zakrętów. Bardziej wymagający klienci mają do wyboru dwa opcjonalne pakiety wyposażenia: “Sport” z homologacją drogową oraz “Race” przeznaczony wyłącznie na tor. Każdy zawiera całkowicie nowe elementy, zwiększające osiągi samochodu. Właściciele obecnych, czterokołowych KTM-ów nie mają jednak powodów do zmartwień, ponieważ wiele z tych elementów będzie również dostępnych osobno w programie PowerParts.Od rozpoczęcia sprzedaży w 2008 r. austriacki bolid znalazł już 500 właścicieli. Obecnie dystrybucją zajmuje się ok. 50 partnerów KTM-a w Europie i 10 globalnych importerów.Bardziej szczegółowe informacje, zdjęcia oraz ceny KTM X-BOW R zostaną podane na początku przyszłego roku.