Do napędu przewidziano tylko jeden turbodoładowany silnik wysokoprężny o poj. 2,5 l i mocy 143 KM. Jest to jednak jednostka w zupełności wystarczająca jak na potrzeby auta, które z założenia ma pełnić funkcję użytkową. BT 50 występuje z napędem na wszystkie koła lub tylko na tylne. Przełączanie między trybem 2WD i 4WD jest możliwe do prędkości 100 km/h. Podczas jazdy w trybie 2WD po asfalcie system RFW umożliwia odłączenie przedniej przekładni głównej i wału napędowego od kół, dzięki czemu zmniejsza się zużycie paliwa. Podczas jazdy terenowej pomoże reduktor i tylny mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem (LSD). Nadwozie spoczywa na podłużnicowej ramieKomfort jazdy jest niezły, chociaż nieobciążone auto ma tendencję do podskakiwania na nierównościach. Wyposażenie jest dość dobre, jednak konfiguracja aut, które mogą trafić na polski rynek, pozostaje jeszcze niewiadomą. Podobnie jak ich ostateczne ceny.