Według pierwszych założeń Koncern będzie towarzyszył lekkoatlecie w karierze do września 2009 roku.

- PKN Orlen kieruje się w swojej działalności filozofią społecznej odpowiedzialności biznesu, wspierając różnego rodzaju projekty sportowe. Ponieważ lekkoatletyka cieszy się od lat niesłabnącym zainteresowaniem w Polsce i w Europie, to nie wahaliśmy się z podjęciem decyzji o rozpoczęciu współpracy z Tomaszem Majewskim - mówi Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN Orlen.

PKN Orlen dzięki zaangażowaniu na rzecz lekkoatlety wzmocni rozpoznawalność swoich marek nie tylko na rynku polskim, ale także rynkach europejskich.

- Konsekwencja i upór w dążeniu do celu, jakie charakteryzują Tomasza Majewskiego są także atrybutami naszego Koncernu. Dlatego cieszymy się bardzo, że nasz wspaniały kulomiot zdecydował się wspierać wizerunek marek produktowych PKN Orlen kojarzonych z mocą i siłą – dodaje Kurnicki.

Lekkoatletyka to kolejna, po sportach motorowych, piłce ręcznej oraz piłce nożnej, dziedzina sportu, którą PKN Orlen objął swoimi działaniami sponsoringowymi.

Zdjęcie: ASInfo / Sport24.pl