Faceliftingowi poddano wszystkie wersje „A4-ki”, czyli limuzynę i kombi, a także uterenowione allroad quattro i sportowe S4. Tak samo, jak w przypadku liftingu A5/S5, Audi A4 otrzymało inny grill oraz reflektory o bardziej agresywnym kształcie z nowymi LED-owymi światłami do jazdy dziennej. Zmienił się także przedni zderzak, kształt świateł przeciwmgielnych, delikatnie maska oraz lusterka boczne. Z tyłu przestylizowano lampy oraz zderzak z wkładką imitującą dyfuzor i podwójnym zakończeniem wydechu. Nieznacznie zmieniły się również wymiary nadwozia, a paleta lakierów powiększyła o 4 nowe kolory. Teraz jeszcze trudniej odróżnić Audi klasy średniej od pozostałych modeli.
We wnętrzu nie odnajdziemy wielu zmian. Zmieniła się kierownica i pojawiły świeże warianty kolorystyczne wykończenia. Modernizacji poddano system MMI navigation plus, a także zmieniono sterowanie podgrzewaniem i wentylacją foteli.
Gama silnikowa jest bardzo bogata. Dla modelu A4 Audi oferuje cztery silniki benzynowe TFSI i sześć jednostek wysokoprężnych TDI – wszystkie doładowane i z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Motor 1.8 TSI został przekonstruowany i generuje teraz moc 170 KM (wcześniej 160). Podstawowym motorem jest jego wersja 120-konna. Dalej w kolejności są: silnik 2.0 TFSI o mocy 211 KM (dostępny także w a4 allroad quattro) oraz topowy, 272-konny benzyniak 3.0 TFSI z kompresorem, który dołączy do oferty w późniejszym terminie. Jego mocniejsza wersja (333 KM) będzie napędzać modele S.
Dla zwolenników turbodiesli przygotowano następujące jednostki: 2.0 TDI o mocy 120, 136, 143, 163 lub 177 KM. Warianty 143- i 163-konny są dostępne w A4 allroad quattro. W gamie znajdują się także diesel V6 o pojemności 3 litrów i mocy 204 lub 245 KM (także w A4 allroad quattro). W A4 można wybrać spośród 23 kombinacji silnika i skrzyni biegów (6-biegowa przekładnia manualna, bezstopniowy multitronic oraz 7-stopniowa, dwusprzęgłowa skrzynia s tronic). Pierwsze dwie przekładnie występują z napędem na przednie koła, a s tronic z napędem na 4 koła quattro.
Wyposażenie standardowe samochodu zawiera m.in.: ABS, ESP, komplet poduszek powietrznych (w tym kurtynowe), reflektory przeciwmgielne, radio CD z 8 głośnikami i 6,5-calowym wyświetlaczem, komputer pokładowy, klimatyzację automatyczną, i elektrycznie sterowane szyby. Oferta dodatków jest bardzo rozbudowana i powinna zadowolić każdego.
Cenniki: