Promując markę olejów silnikowych Platinum, wspieraną w zeszłym roku intensywną kampanią mediową, Firma tym razem zdecydowała się na formę mobilną, instalując reklamę na plandekach ciężarówek swoich partnerskich firm Marpol-Trans i Speed-Partner.

Tak niekonwencjonalne „nośniki”, obrandowane logotypem oleju Platinum oraz opatrzone hasłem „Wymieniany przez ekspertów”, przemierzając codziennie drogi całej Polski, będą umacniać znajomość marki i odświeżać zeszłoroczną kampanię reklamową.

Działania te pozostają w spójności z długofalową strategią marki Platinum, bazującą na ekspertach i autorytetach w dziedzinie motoryzacji – a skierowane są do klientów spędzających sporą część życia „za kółkiem”.

Takim ambasadorem marki i zarazem bohaterem ostatnich kampanii reklamowych Platinum jest Maciej Wisławski - jeden z najbardziej utytułowanych polskich pilotów rajdowych, ikona polskiej motoryzacji (na zdjęciu bilbord z ubiegłego roku).

Platinum jest również sponsorem Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. W ubiegłym roku firma umożliwiła Kajetanowi Kajetanowiczowi stanąć w Rajdzie Dolnośląskim do zwycięskiej rywalizacji o tytuł Wicemistrza Polski w klasyfikacji generalnej i Mistrza w Grupie N.