Poprzez modyfikacje graficzne oraz towarzyszące im hasło „Nowa formuła mocy”, Koncern będzie promować zmienioną formułę paliwa premium, dostępnego na stacjach marki Orlen.

Zmiany w komunikacji marki Verva są związane z opracowaniem nowej formuły pakietu dodatków dla benzyny Verva 98, które zapewniają zmniejszenie osadów w silniku, eliminują korozję metalowych elementów układu zasilającego oraz ograniczają emisję związków toksycznych do atmosfery. Dzięki zastosowaniu motywu szachownicy, jako powszechnie rozpoznawalnego symbolu wyścigów i sportowych emocji, nawiązano do zaangażowania PKN Orlen w rajdy samochodowe i relacje z wyścigów F1.

Nowa wizualizacja paliw Verva ma służyć wspieraniu sprzedaży produktu i umacnianiu pozytywnego wizerunku paliw premium na stacjach Orlen, a co za tym idzie utrzymaniu marki Verva na pozycji lidera, jako najbardziej znanej i rozpoznawanej marki wśród paliw wzbogaconych w Polsce. Ponadto ma na celu ułatwienie identyfikacji kategorii paliwowych oznaczanych jako Verva 98 i Verva ON oraz podkreślenie sportowego charakteru paliw wzbogaconych.

W listopadzie 2008 roku paliwo Verva 98 zostało uhonorowane Medalem Europejskim przyznawanym przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej, Business Centre Club oraz Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny. Medalem tym wyróżniane są produkty, których jakość spełnia najwyższe normy unijne, a celem konkursu jest upublicznianie przykładów dobrej jakości i promocja metod jej osiągania.